Digestive skrev 2024-03-11 20:48:23 följande:
Som sagt, som sagt, 45-65% var bara en gissning över andelen programinnehåll i Public Service som går att klassificera som progressivt/konservativt.
Att mitt önskemål - fler personintervjuer och dylikt av konservativa i Public Service - skulle vara i närheten av radikalkonservatism och alternativhögerns/SDs kulturella krig är en minst sagt en underhållande tanke.
Inte minst när du tidigare har menat att du varken ser något fel i önskemålet eller hur det inte skulle vara möjligt - vilket sätter dig i en minst sagt märklig sits.
Ur ditt inlägg #7350:
Det är uppenbart att du vill ha mer konservativa personporträtt och samtal. Inget fel i det. Jag ser inte varför det inte kunde vara möjligt..
Aja, nu har jag inte mer tid för eran intellektuella dissonans.
Sammanfattning: klyban både vet och inte vet vad det handlar om och Padirac kommer ut som sympatisör för alternativhögerns och SDs kulturella krig.
Gott så.
And now over to Bitcoin. 🙂🚀
Nu har du igen presterat ohederlig argumentation... det är tydligen fortsatt svårt med sylligism
Det går utan tvekan att vilja ha mer konservativa personporträtt i PS utan att samtidigt hävda att PS är partiskt och styrt av en 'vänsterliberal kulturmarxistiskt' agenda.
Det går självklart att omfatta båda ovanstående uppfattningarna . vilket kan ses i tråden.