Anser du att public service (SVT, SR, UR) är opartiska?
Frågan är alltså om du uppfattar public service som opartiska. Opartisk är att man inte tar ställning för eller emot en vissa sida eller ett visst politiskt parti.
Frågan är alltså om du uppfattar public service som opartiska. Opartisk är att man inte tar ställning för eller emot en vissa sida eller ett visst politiskt parti.
Att journalisten ställer kritiska frågor för att belysa den kritik som kan finnas kring ett ämne är inte alls konstigt och jag tycker att Joachim Ruist klarade intervjun galant.
En slutsats dras här, och delen att SVT/SR inte skulle vara opartiska aldrig adresseras.
Kanske detta kommer i nästa inlägg?
Att journalisten ställer kritiska frågor för att belysa den kritik som kan finnas kring ett ämne är inte alls konstigt och jag tycker att Joachim Ruist klarade intervjun galant.
Det berättar allt vi behöver veta och genom att du inte berättar vad som gör det icke opartiskt och med allt de tog upp där.
Men slår fast att ytterligare en gång till så påvisas inte det något om att SVT/SR inte skulle vara opartiska.
Visst är det intressant.
Det jag vet mot aldrig kommer, är just denna påvisan om att SVT/SR inte skulle vara opartiska.
Nä, tror inte SVT/SR är intresserade av dina semesterbilder, de lägger kraften istället på göra sakligt och opartiska inslag
Nej, det har du inte, du har dock inbilla dig detta.
Jag misstänker du inte förstår vad opartiskt betyder.
Jag tycker inget, utan det är SVT/SR som ÄR opartiska.
Det jag vet mot aldrig kommer, är just denna påvisan om att SVT/SR inte skulle vara opartiska.
Nä, tror inte SVT/SR är intresserade av dina semesterbilder, de lägger kraften istället på göra sakligt och opartiska inslag