Anser du att public service (SVT, SR, UR) är opartiska?
Du saknar den förmågan och kan inte ens svara på frågor medan Padirac behöver gå tipspromenader för att hänga med.
Bland folk som kan ersättas med papegojor och som på annat håll avslöjar att de inte ens kan föreställa sig en vit, kristen flykting från Europa - då det är så lockande att insinuera att meningsmotståndare är rasister - tar jag hellre en tupplur under bilresan.
Jag bara konstaterar att SVT/SR för blir opartiska efter varje inlägg du skriver.
Och det är intressant inget ändrar sig för dig och att du kommer ingenstans.
Tycker inte du det är intressant
25:55
Janne Josefsson, som jobbat på public service i 40 år, säger att han vet ? VET ? att de flesta som jobbar inom public service är vänsterpartister och miljöpartister. Han säger också att han VET att det påverkat det innehåll de producerat.
Och då ska man komma ihåg att Janne själv står till vänster på den politiska skalan.
Att ens försöka hävda att SVT och SR inte är partiska är bara löjligt.
Jag är ledsen för dig, det är vad som syns i rutan som har betydelse
Och jannes erfarenhet är en halmgubbe som inte ändrar vad som syns i rutan
VI alla vet varför högern gråter över SVT/SR, det är för att de inte tål saklighet baserat på saker som existerar.
Då det är ett hot mot deras ideologi idag, då de har en som inte tål granskning.
Det som är rätt roligt detta, det är att SVT/SR tagit mer i andra partier än i den högern och de gråter inte alls.
Tycker det är skit intressant att vissa attackerar det mest ÖVERDRIVET mest opartiska mediet i Sverige.
Och detta med att de är inte opartiska nog
Priceless