Anser du att public service (SVT, SR, UR) är opartiska?
Klyban, du pratar om saklighet.
Men allt du säger saknar för mig all trovärdighet.
Hos mig förlorade du all trovärdighet, och jag kan på inget sätt sätta dig i samband med något som ens skulle kunna likna saklighet.
För mig förlorade du allt redan när du valde att publicera ditt inlägg #4472:
Klyban, du skrev, och du beskrev dig själv och din egen förträfflighet, ordagrant citerat:
"-Jag vet redan jag är lååång över medel på intellekt, och genom folk berättar det om och om igen och i olika sammanhang.
Och blivit anklagad för extremt hög slutledningsförmåga, den var udda faktiskt och den läkaren tyckte ändå illa om mig då hon valde att ljuga om diagnoser som inte existerade och att jag överbevisa läkaren(av fakta) och tvingade VC att ändra anteckningarna i journalen."
Detta var vad du skrev i ditt inlägg, ordagrant citerat, och det som du själv valde att publicera i denna tråden (!).
Jag måste säga att jag är fortfarande extremt förvånad att du försökte koppla ihop ordet intellekt med att samtidigt beskriva sin egen förträfflighet på det sätt som du valde att göra, eller som du åtminstone försökte göra.
Minst lika förvånad att du i dessa sammanhang dessutom talar för saklighet.
Kan du verkligen mena allvar med att det ovan citerade ens till någon enda del skulle kunna betraktas som sakligt?
Och jag klarar inte begripa vare sig vad du skriver eller vilket syfte du eventuellt kan ha med att försöka beskriva dig själv på detta sätt.
Jag får försöka samla mig och acceptera det faktum att ditt inlägg 4472 kommer jag aldrig klara att förstå. Tyvärr får jag erkänna att ditt inlägg 4472 för lång tid kommer att prägla hur jag tar emot och uppfattar dina kommande inlägg.
Om du bara kan respektera trådstarten och ämnet,
om du slutar att håna de medlemmar som faktiskt respekterar trådstarten och ämnet,
så lovar jag att göra ett nytt försök att släppa detta ditt extremt märkliga inlägg,
och i stället försöka återgå till trådämnet.
Intressant att du gör min person till samtalsämnet.
Men gör krasst samma sakliga slutsats som vanligt, och även efter detta inlägget så inser man att SVT/SR förblir opartiska.
Och det är att respektera TS och fastställa detta ytterligare en gång till att SVT/SR är opartiska.
Vill du diskutera min person, så gör det i en trådämne om min person.
Lycka till.