Inlägg från: Digestive |Visa alla inlägg
  • Digestive

Anser du att public service (SVT, SR, UR) är opartiska?

klyban skrev 2024-02-10 12:02:52 följande:
    Det blir det per automatik när du inte vill prata om klippet och vad du vill ha sagt.
    Jag har nyligen pratat om klippet med den som såg det, vilket var Rataxes.

Din förvirring är total.
    "I wish that every human life might be pure transparent freedom" - Simone de Beauvoir
  • Digestive
    klyban skrev 2024-02-10 16:29:05 följande:

Nej, jag bara väntar på vad det är du vill diskutera mer detaljerat.

Och enda jag sitter och funderar på är varför du inte vill diskutera.

Ge mig något relevant ur programmet att diskutera då - precis som Rataxes har gjort.

Ingen annan än du själv har hindrat dig från att delta i en öppen invit för relevant diskurs rörande programmet i fråga.
    "I wish that every human life might be pure transparent freedom" - Simone de Beauvoir
  • Digestive
    klyban skrev 2024-02-10 19:17:28 följande:

Det är ditt klipp, och du menar jag ska argumentera åt dig?
    Kanske testa att berätta vad du detaljerat vill ha sagt med klippet kanske? Solig

Jag menar ingenting mer än att efterfråga output efter input.

Det står redan men det är tydligen inte meningen att du ska komma över den tröskeln. Alla andra här verkar förstå, de till och med gör sig roliga över saken, men du kämpar på och för vad, kan man undra.
  • Digestive
    klyban skrev 2024-02-20 06:14:47 följande:

Vad skoj också, för nu har de fått ett exempel att prata om Flört

Men samtidigt så har vi hört detta tusentals ggr om ockupationen och illegala bosättningar och detta är bevisat att typ alla vet om också och även här på Familjeliv är värt att notera.
    Och med tanke på det upprepats i dessa trådar så så så så SÅ många ggr om just bosättningarna och "ockupationen".

Det är intressant att du ser hur utelämnandet av information kan vara partiskt i sakfrågor men misslyckas att se hur utelämnandet av konservativ representation är det samma (det är till och med information om en särskild part det handlar om, ingen som helst skillnad).

Men det beror väl på vem som skriver/vem budbäraren är, gissar jag på.
  • Digestive
    klyban skrev 2024-02-20 16:56:00 följande:

Det du skriver blir helt betydelselöst och när det bara är ord på en rad och utan saklighet.
    Och där kommer du inte längre har jag lärt mig, och någon kvantifiering uteblir.

Men tycker det är intressant att det fälls och med tanke den som tittar på SVT eller lyssnar på SR, att de vet om vad Israel gjort i olika saker och just dessa två är väl en av de mest återangivna.

Du ska nog se att de flesta ser dina olika måttstockar helt oavsett vad du tycker, tänker eller säger om saken.

De flesta kan lägga ett pussel på två bitar utan att behöva empiriska hjälpmedel - förmodligen du också.
  • Digestive
    klyban skrev 2024-02-20 17:54:47 följande:

Väntat att jag fick rätt där, så det betyder då att du har inget.
    För vad annars väntar du på?

Och din konspirations konservatism är nått som inte når sakliga och opartiska  medier.
    Men på en ding ding värld så är det välkommet har vi sett.
    Men dock intressant att du i en annan version vill göra SVT/SR politiska och inte låta dom vara opartiska.

Vilket är en direkt motsats till säga SVT/SR inte är opartiska som du gjort men aldrig klarar av att bevisa, och för du vet att du inte kan det.

Det verkar vara du som väntar på någonting.

Vilken tur att jag inte efterfrågar "konspirations konservatism" utan sådant som redan återfinns inom Public Service men mer utav det.

Vilka slutsatser som dina påhitt leder dig till är inte intressant - påhitt blir inte mer än påhitt vilket som.

Du behöver varken mig eller någon annan för att diskutera tankefigurer som inte återfinns utanför dig själv. På sin höjd behövs det en spegel för sådant.
  • Digestive
    klyban skrev 2024-02-20 19:10:37 följande:
    Det är exakt det som den användaren vill ska komma och en konservatism som saknar saklig grund i verkligheten.
    Det kan inte finnas någon som förstår vad du pratar om.

Jag efterfrågar mer av sådant som redan finns i Public Service.
  • Digestive
    klyban skrev 2024-02-21 15:47:28 följande:
    Det blir så när du inte vill delge sakligheten, men jag gör samma slutsats som vanligt att det var ord utan betydelse och eftersom du inte kan sakligt beskriva det.
    Det enda folk ser är att du inte kan förstå en simpel mening och drar iväg med lögner om vad jag skulle ha efterfrågat.

Dina lögner är inte mina problem och är väldigt lätta att föra fram i ljuset.
  • Digestive
    klyban skrev 2024-02-21 16:54:15 följande:

Okey, förklara då.
    Och vilka lögner :lol:
    Men det är lugnt, förstår detta bara blir en sak till du inte kan svara på.

Du förstår det alltså inte på egen hand?

Det jag efterfrågar är sådant som redan finns på Public Service fast mer av det.

Förklara hur det skulle vara olämpligt och den "konspirations konservatism" som du ljuger om.

Glöm inte att vara sAkLiG.
  • Digestive
    klyban skrev 2024-02-21 17:41:11 följande:
    Okey, förklara då, men vad väntar du på?
    På din förklaring.
Svar på tråden Anser du att public service (SVT, SR, UR) är opartiska?