Anser du att public service (SVT, SR, UR) är opartiska?
Din förvirring är total.
Nej, jag bara väntar på vad det är du vill diskutera mer detaljerat.
Och enda jag sitter och funderar på är varför du inte vill diskutera.
Det är ditt klipp, och du menar jag ska argumentera åt dig?
Kanske testa att berätta vad du detaljerat vill ha sagt med klippet kanske?
Vad skoj också, för nu har de fått ett exempel att prata om
Men samtidigt så har vi hört detta tusentals ggr om ockupationen och illegala bosättningar och detta är bevisat att typ alla vet om också och även här på Familjeliv är värt att notera.
Och med tanke på det upprepats i dessa trådar så så så så SÅ många ggr om just bosättningarna och "ockupationen".
Det du skriver blir helt betydelselöst och när det bara är ord på en rad och utan saklighet.
Och där kommer du inte längre har jag lärt mig, och någon kvantifiering uteblir.
Men tycker det är intressant att det fälls och med tanke den som tittar på SVT eller lyssnar på SR, att de vet om vad Israel gjort i olika saker och just dessa två är väl en av de mest återangivna.
Väntat att jag fick rätt där, så det betyder då att du har inget.
För vad annars väntar du på?
Och din konspirations konservatism är nått som inte når sakliga och opartiska medier.
Men på en ding ding värld så är det välkommet har vi sett.
Men dock intressant att du i en annan version vill göra SVT/SR politiska och inte låta dom vara opartiska.
Vilket är en direkt motsats till säga SVT/SR inte är opartiska som du gjort men aldrig klarar av att bevisa, och för du vet att du inte kan det.
Okey, förklara då.
Och vilka lögner
Men det är lugnt, förstår detta bara blir en sak till du inte kan svara på.