Anser du att public service (SVT, SR, UR) är opartiska?
Det är lugnt, förstår videon är nått du inte kan förklara sakligt vad du vill med.
Men måste vara ärlig, trodde du hade nått sakligt att säga men icket.
Det är lugnt, förstår videon är nått du inte kan förklara sakligt vad du vill med.
Men måste vara ärlig, trodde du hade nått sakligt att säga men icket.
Ingen fara, förstår nu att du inte hade nått att säga.
Men igen har vi insett alla i tråden, och att SVT/SR förblir opartiska och det är ett mycket svårt problem för dig.
Dock inget jag kan hjälpa dig med, och av den mycket enkla anledningen du inte ens vill.
Ja, bye, för tänker inte titta på 30min utan ens veta vad du vill mer precis disktuera.
Du vet om detta är kutym att göra så och berätta vad man vill sina klipp, som man vet mer detaljerad vad som ska diskuteras.
Jag gör slutsatsen att det var inget som du ville diskutera mer precist och eftersom du inte vill berätta det.
Tyvärr blev detta program ett av de sämsta, Jan Scherman avbröt hela tiden, lyssnade inte på de andra. Suhonen var irriterad och avbröt de andra.
Tyvärr blev det mest likt en sämre partiledardebatt.
Gur och Jönsson var de som hade poänger, med lite tur kan det bli en vidare debatt med utgångspunkt i detta program.
Poäng om vad och av vad för argumentation.
Sitta 30min och bara gissa vad du försöker säga är det ingen som gör.
Men de tär lugnt, jag förstår att du inte vill diskutera mer detaljerat om detta klipp.
Jag har sagt att det inte är PS uppdrag att forma sitt utbud efter den politiska mandatfördelningen i parlamentet. Det vore att politisera innehållet i PS
Att PS däremot innehåller en mångfald av program och inslag med olika tankar, åsikter, ideer, värderingar är en del av PS uppdrag så länge PS uppfyller demokratibestämmelser och lagar.
Jag väntar på sakligheten och lite mer detaljerat.
Men börjar känna det aldrig kommer, eller?
Om inte, så inser jag att det var nonsens.
Så ingenting sakligt då alltså, men varför posta klipp och sen vägra berätta vad du vill ha sagt med dom och lite mer preciserat?
För det är rätt udda att någon är så exalterad över sitt klipp, och sen vägrar berätta vad som h*n vill med det.
Och ska du diskutera Scherman, så är det rätt udda att du inte vill berätta det.