Anser du att public service (SVT, SR, UR) är opartiska?
Frågan är alltså om du uppfattar public service som opartiska. Opartisk är att man inte tar ställning för eller emot en vissa sida eller ett visst politiskt parti.
Frågan är alltså om du uppfattar public service som opartiska. Opartisk är att man inte tar ställning för eller emot en vissa sida eller ett visst politiskt parti.
Nej, så skulle jag inte beskriva det. Visst, jag är inte heller företagsekonom på något sätt men som jag förstår det är det egna kapitalet värdet av företagets samlade tillgångar minus skulder medan en budget snarare är att likna vid balansen mellan intäkter och utgifter, vilket är något helt annat.
Ett konsultbolag kan t.ex. ha ett minimalt eget kapital, då de huvudsakliga tillgångarna är personalens kompetens, men en stor omsättning.
Nja, är det sånt ni försöker göra på den där danskursen - är den på förskolenivå, månne.
Nåväl, det finns jiu folk till allt men gör ni det på varandra så kanske det lyckas, även om syftet verkar lite oklart, kanske dina danskursare händelsevis också befinner sig i kiss- och bajsåldern.
Men det jag funderar på är varför inte din fröken leder in dig på toa och hjälper dig tillrätta på stolen och visar hur du ska göra när du spolar när du är färdig med skvättandet.
När du är klar kan du ju be fröken visa dig var Holland ligger på kartan och därefter kan du be fröken peka ut Östersjön. Kan vara bra att känna till skillnaden mellan Nordsjön och Östersjön om du skulle råka hamna tillsammans med någon snedseglare i framtiden.
Lycka till
Du borde tagga ner lite. Du har tappat det helt när du anklagar FDFMGA för att vara rasist,