• arh

Planerar barn - Unga föräldrar

Önskan94 skrev 2015-12-23 08:24:27 följande:

Jag plussade idag på äl+9! Jag är i chock.. Hoppas det lilla pyret vill stanna och att vi blir föräldrar i september! :D

Grattis! Testade du något innan det eller väntade du på +9?

Testade negativt idag också Bim+4, jag har börjat ge upp hoppet för den här omgången :/
  • arh

Hej på er och god fortsättning!
    Det vart inget plus för mig denna månad utom en veckas sen mens vilket var trist, det hade ju varit kul att avslöja det som en liten julklapp men snart är det bebisförsök månad tre så jag fortsätter att hålla tummarna :)

• arh

Gott nytt år på er! Håller tummarna för oss alla att det blir starka plus och fina bebisar nu 2016. Kram! :)

• arh
    Jennymariaa skrev 2016-01-02 09:28:05 följande:

Efter femte försöket är det äntligen vår tur!!! Kan knappt fatta det än :))

Grattis, vad kul :)
  • arh

Bebis försök månad 3. Känns som att jag är den enda kvar här som ännu inte plussat :/

Blir det inget plus denna månaden så kommer jag och min sambo ev att ta en paus någon månad för att jag inte vill ha en bebis som är född så sent på året. Och även för att jag ska kunna träna lika hårt som jag gjort förut och gå ner det jag gått upp under den senaste tiden :)

• arh
    Lilla Luna skrev 2016-01-12 17:21:56 följande:

Vi hade sex en gång dagen innan äl, enligt app. Några dagar senare hade jag äl flytningar. Vi har inte haft sex på typ två veckor.... Så chansen är ju minimal. Börjar känna av att mensen är på g. Ömma bröstvårtor för första gången. BIM på torsdag. :/

Vi ska också ta en paus, sambon är liksom inte med på noterna längre. Vi ska pausa och slippa stressen. Och jag vill inte ha barn sent på året av vissa skäl. Men vi får se.

Hoppas på plus nu!

Ömma bröstvårtor kan ju vara ett tecken, håller tummarna för att det blir som ni vill. Trist med det här med sambon dock :/
  • arh
    Lilla Luna skrev 2016-01-13 07:03:23 följande:
    Det kan ju dock vara ett tecken på mens också. Känns som att mensen är på gång nu. Kommer väl under dagen eller imorgon.
    Hur har det gått?
  • arh
    Mia95 skrev 2016-01-17 19:09:51 följande:

Bim -3 och jag läcker bröstmjölk, är jätteöm i brösten och har mått illa och varit extremt trött nu någon dag...håller tummarna! :D 

Hoppas :)
  • arh
    Lilla Luna skrev 2016-01-17 00:02:56 följande:
    Tog ett test på bim/bim-1,på em efter att ha hållt mig några timmar. Blankt... känns son att mensen ska komma hela tiden, liksom rinner till. Lite molvärk. Mest på vänster sida. BIM+2/+3 . Har en aning om att äl var 6 dagar sen typ. Då är vi körda denna månad och i så fall är bim på onsdag. Har ett test kvar. Får se om jag vågar ta det imorgon.

Hur går det för dig då?
    Enligt appen hade jag äl igår (16/1) men tror mer att jag hade det den 12/1 då jag hade som mensvärk till och från under dagen osv.

Bim den 30/1 så vi håller tummarna och hoppas att det blir något denna månad, 3 gången gillt liksom :)
  • arh
    obalanserad skrev 2016-01-17 21:49:01 följande:

Hej hoppar in här! :)
    Jag är 18 och blir 19 i år och min sambo fyller snart 23.
    Vi har varit tillsammans i 3 år och bott tillsammans i 2, vi har en liten tvåa och god ekonomi trots att jag studerar några månader till.
    Vi hade tänkt börja försöka om några månader och har inte hittat någon annan tråd som passar mig så försöker här:)

Hej och välkommen, jag har precis fyllt 20 och min sambo är 22. Det här är nu 3e månaden av seriösa försök för att bli gravid.

Har ni några "mål" att uppnå innan ni börjar försöka?
    Våra mål var att jag skulle gå ut skolan, ha ett jobb och att vi skulle bo större. Och allting är avklarat :)

Lycka till :)
Svar på tråden Planerar barn - Unga föräldrar