• arh

Planerar barn - Unga föräldrar

Nu tycker jag att vi slopar den negativa stämningen som vart här. Vi alla vet vad vi vill och har våra krav och mål att uppfylla. Ingen ska komma och tycka att vi förstör våra liv, det är den personens åsikt och har såklart rätt att tycka så men det betyder inte att personen har rätt i det den säger. 

Tillbaka till våra samtal.. Jag liksom förra månaden längtar ihjäl mig till BIM som är beräknat runt 19e!! :( Köpte grevid test idag så nu ligger det i badrumsskåpet och väntar. Känner mig dock mer lugn denna månaden men som sagt, det är lååångt kvar till bim och vad som helst kan hända haha :/ :)

• arh
    Jennymariaa skrev 2015-12-07 15:49:35 följande:
    Håller tummarna men det vet du redan!! :) min mens har precis slutat så då är det snart dags igen. Men fick mysa bebis igår hela dagen så har stillat begäret lite haha
    haha jag skulle nog inte kunna stilla begäret om jag fick snusa på bebis i det här läget, jag skulle nog bara bli ännu mer ivrig :) 
  • arh
    Lilla Luna skrev 2015-12-07 17:57:24 följande:

Jag skulle hålla mig till BIM med att testa men har haft känningar i brösten som jag inte haft innan. Hann bara komma hem innan jag tog ett test. Dumt på kvällen och BIM-5, men ville visa mig själv att det är negativt och inte skapa några förhoppningar. Blev helt ställd då jag sig en vit rand i det rosa då hela Stickan färgades. Kan nu urskilja randen svagt svagt svagt, bättre om jag håller mot ljuset. Tänker dock intala mig att det är negativt för det är dumt att hoppas på något som inte är tydligt eller som kan vara spök. Inte varit med om liknande på alla de test jag tagit. Får väl se om jag håller mig till efter BIM (sover borta då så blir inte då) eller om jag tar ett någon morgon innan.

Jag håller tummarna ????
  • arh
    arh skrev 2015-12-07 21:35:36 följande:
    Jag håller tummarna ????
    Aha, iphone smileys funkade inte :/ :)
  • arh
    Önskan94 skrev 2015-12-07 19:57:41 följande:

Hej! Va spännande med så många unga som planerar barn. Hade gärna hoppat in i denna tråd om det är okej :) jag är 21 (22 i jan) och min fästman 25 :)

Hej och välkommen :)
  • arh
    hmg skrev 2015-12-08 09:27:43 följande:

Hjälp mig! Hur tusan ska jag tolka detta. I lördags kom mensen 1 vecka för tidigt. Den var bara i 2 dagar med inte lika mycket blödningar som vanligt, dock väldigt mycket mensvärk. och nu har det bara försvunnit. Blödningarna är borta med jag har fortfarande molvärk.

Jag har ju slutat med ppiller sedan 1 november så kroppen kan ju vara i obalans. Ska jag tolka det som en för tidig konstig mens? Känns jättekonstigt..

Jag fick mens 1vecka tidig förra månaden och antingen var mitt missfall eller så missade jag äl.. Men min var en riktig mens så ditt kan ju lika gärna vara en nidblödning :)
  • arh
    Anonym (C) skrev 2015-12-08 11:24:45 följande:

Brukar ni titta på "unga föräldrar" på tv4 play?

Ja jag följer det slaviskt haha
  • arh

Jag tycker att det är jättebra! Såg förra säsongen också, den enda nackdelen är ju som de andra sagt att det är typ 10 min program. Sänds tisdagar och torsdag på tv4play :) 

• arh

Är det någon mer än mig som även tittar på Gravid Vecka För Vecka på youtube? :)

• arh
    Önskan94 skrev 2015-12-08 18:11:21 följande:
    Ja jag tycker det är så mysigt att följa andra familjer och deras graviditet :)
    Ja, jag också! Tycker också att det är kul att se hur dom bor och hur deras vardag ser ut med småbarn :)
Svar på tråden Planerar barn - Unga föräldrar