• arh

Planerar barn - Unga föräldrar

Lilla Luna skrev 2016-02-29 22:12:01 följande:
    Jag höll på att spricka och tog digitala efter att ha hållt mig 2h. Räcker med att jag höll tyst i några dagar. :)
    Haha ja men det var rätt, bra start på veckan :)
  • arh
    Miniflicka93 skrev 2016-02-29 22:38:28 följande:
    OMG!!! GRATTIS <3 <3 <3
    Tack :) äntligen..
  • arh

Är det någon av er som kommit lite längre in i graviditeten som tränar? :)

• arh

Är det någon av er som kommit lite längre in i graviditeten som tränar? :)

• arh
    Emmissara skrev 2016-03-01 21:38:02 följande:

ååh jag är så nervös, i morse när jag tog tempen så hade den höjts ytterligare, har aldrig haft så hör temp så hoppas innerligt att det kan betyda att en liten bebis har börjat bakas i magen. Hoppas nu att tempen håller sig hög imorgon också, är idag på CD42 och ÄL+10

Håller tummarna :)
  • arh
    Lilla Luna skrev 2016-03-03 12:26:00 följande:

Arh, vilken bm har du? Privat? Jag går inte till privat, men min håller även till i Sundsvall, inte bara Timrå. :) ska träffa henne idag och jag är så nervös! Tusen tankar som snurrar i huvudet och jag känner mig så förvirrad. :)

Jag tänkte ta i söråker men jag bytte vc i måndags så jag har bokat i bosvedjans men dom hade ganska fullt så ska inte dit förrän 17e, så två veckor kvar :) hoppas att det gick bra, du får ju gärna skriva en liten sammanfattning av det som hon pratade om så man är lite förberedd. Följde din sambo med eller åkte du själv? :)
  • arh

Idag vecka 6. 5+3 har jag alltså fått köpa gravidbyxor, jag är så uppsvälld att jag ser ju ut att vara i vecka 17 eller nått, pinsamt.. Men jaja, jag har bara högmidjade byxor hemma och alla är så jävla obekväma att jag måste knäppa upp så fort jag sätter mig.. Jävligt bekväma var dom ju iallafall haha.

• arh
    Lilla Luna skrev 2016-03-03 16:35:46 följande:
    Åh, jag ville också ha söråker då jag är uppvuxen där. Men då sambon oftast har bilen fick jag ta dit där jag har gåbgavstånd. Drömmer liksom om att flytta tillbaka till söråker.

Kan sammanfatta separat då jag är hemma sen. Ska på valpkurs. ;) sambon följde inte med för han jobbar. Nämndes inget som egentligen var viktigt för han mer än att kattlådorna nu är hans ansvar. ;)
    Ja jag hade där när jag bodde i sörberge men samma som för dig så behöver jag ha min bm och vc där det är gångavstånd :) ja just det, kattlådan får man inte göra. Men det är väl på tiden att sambon börjar göra den när jag gjort den i 3 årstid :)
  • arh
    Lilla Luna skrev 2016-03-03 16:43:37 följande:
    Harembyxor! Bekvämt. Jobbar i förskola så jag använder den ofta. Bästa jobbyxorna då. ;) är v6, 5+5 enligt sista mensen. Men enligt äl så är jag i v.5, 4+4. Syns inget än och känns knappt.
    När jag jobbar använder jag mest träningsbyxor eftersom att mitt arbete är fysiskt och man rör sig mycket och då vill jag kunna vara rörlig :)

När har du bf enligt appen? :)
  • arh
    9camilla9 skrev 2016-03-03 18:47:26 följande:

Tror du jag kan ta cb digital imorn bitti?:)

När har du BIM? Är det precis nu här kring dagarna borde det inte vara något problem att ta ett digitalt test :)
Svar på tråden Planerar barn - Unga föräldrar