Planerar barn - Unga föräldrar
Bf 5/11 om jag går efter äl. :)
Så, besök hos bm idag. Började med att vi missförstått varandra om platsen så jag fick köra rally till Sundsvall, men skulle ju ändå dit senare. :)
Vi gick igenom lite kost, vardagsmotion och såna saker. Mitt mående. Bokade in inskrivning i april. Pratade lite om KUB vilket vi får göra för 2500kr eftersom jag är under 35år. Dokumenterade min vikt och lite frågor om vart min familj bor, hur jag jobbar och sånt. Smågrejer. Lite info om vad som komma skall med kurser och sånt. Trevligt möte men nu återstår den långa väntan till inskrivning och sen till UL i v.18-20.
Bättre att han är med de andra gångerna kanske, typ vid ul och sånt. :) ja, går hos Din barnmorska. Funderar på om man kan boka in tidigt ul någon annanstans? Frågade om man kunde bokat ett sånt och betala men det gick inte.. Vet inte vilka privata möjligheter som finns här.
Enligt bm har jag bo 28/10 så vi ligger ju nära varandra! Vi måste ses något framöver och jämföra symptom och prata bebis. :) förvånar mig inte om liten vill komma ut tidigare, jag och mina syskon är alla födda tidigt, allt från 1v tidigt till 1mån.
Vaknar upp, får för mig att det är måndag och tänker yes, jag har klarat mig till vecka 7. Inser att det är lördag och jag är kvar i vecka 6.. Vecka 6 har varit såååå seg :/ men nu är det bara idag och imorgon kvar av den här vecka och varje dag känns som en seger :)
Vad tror ni? Är de en stegring från igår?
Ja jag förstå hur man räknar, men de sa att snöigt vad bm kommer fram till så är jag i vecka.... Tänkte då om ni visste att de räknar med en standardcykel på 28 dagar? De känns ju jättekonstigt isf då många har längre eller kortare cyklar och längre eller kortare lutealfas än 14 dagar
Tog detta nyss och skakar fortfarande. Vi har fortfarande gäster här hemma så när de har åkt så får maken den glada nyheten
Här kom mensen igår så bara försöka igen nästa ägglossning :/