TJEJER hur gärna ger ni oralsex
Hur gärna ger ni er partner en avsugning? samt berätta gärna hur nu gör för att tillfredställa han så mycket som möjligt
Hur gärna ger ni er partner en avsugning? samt berätta gärna hur nu gör för att tillfredställa han så mycket som möjligt
Det var en fantastisk beskrivning, jag antar att det är positivt med stöpt guld :)
Min röker också och jag tycker inte det påverkar negativt. Suger lika glatt :)
Ogärna. Gör det bara i duschen, skulle aldrig svälja och vill inte få sperma i munnen alls.
Älskar att suga och går i gång på det. Så inget jag hade nekat att göra mycket. :)
Många tjejer gillar att suga enligt min erfarenhet.
av dom som jag frågat så har ca 70-80% gått med på att ge oralsex.
Av dom som jag frågat om jag får komma i munnen så har 100% gått med det.
Jag hatar att ge oralsex, har tvingat mig till det tidigare, men nu har jag hittat en partner som inte tjatar om det så det känns väldigt skönt att slippa!!
Jag brukar BE min sambo om att få suga av honom. Kommer med spontanavsugningar väldigt ofta. Oftast suger jag färdigt, men ibland funkar det bra som sex-startare. Men det behövs inte ens alltid. Älskar bara att suga av honom, man märker så tydligt på honom att det är skönt. Love it
Jag gör det ganska ofta på min partner, oftast spontant i t.ex soffan efter att jag kåtat upp honom ett tag. Då "måste" jag liksom fullfölja
Jag gillar att suga av honom, det är upphetsande att se och höra att han tycker att det är skönt. Oftast kommer han i min mun då men ibland slutar det i "vanligt" sex för att han vill.
Personligen älskar jag att hemmen avsugningar, hur man hör hur de börjar andas tyngre, spänner på sig osv medans man gör det, bruka är även smeka mannens pung försiktigt samtidigt. Bästa avsugningen jag har gett var nog när mitt ex och jag var vakna ganska sent en kväll, det ena ledde till det andra och jag började smeka honom utanpå kalsongerna, älskar när män är dominanta och lite hårdhänta (vilket han visste) så han slängde upp mig på alla fyra, drog ner sina kalsonger och drog mig i håret medans jag sög av honom, blandat med deepthroating, Anyway ja det var nog en av de bästa avdugningarna som både Han och jag varit med om, haha.