Inlägg från: workoutbabe |Visa alla inlägg
  • workoutbabe

TJEJER hur gärna ger ni oralsex

Det var evigheter sedan jag hade sex utan att suga. Det gör mig kåt och det är extremt upphetsande och sexigt!

• workoutbabe
    Eena skrev 2016-01-08 13:50:36 följande:
    Så är det säkert. För mig är själva sperman rätt neutral. Inte äcklig men det är inte den som tänder mig.
    Den kan vara både god och tändande. Föredrar den dock inte i munnen utan se när spruten kommer, gärna över tuttarna :) Men när det gäller sugandet så är ju inte sperman det primära :)
  • workoutbabe
    Man 78 skrev 2016-01-08 16:21:25 följande:
    Samma fråga till dig då, suga både före under och som final? Gillar du sperman?
    Jag suger kuk när som, nästan alltid före, ibland under och vill mannen avsluta med att jag suger så gärna för mig. Sperma är aldrig fel :)
  • workoutbabe
    j a d e skrev 2016-01-09 00:44:20 följande:
    Vad intressant. Min karl röker men han smakar som stöpt guld typ. :)

Svar på TS angelägna fråga - jag suger honom oerhört gärna, ja.
    Det var en fantastisk beskrivning, jag antar att det är positivt med stöpt guld :)
    Min röker också och jag tycker inte det påverkar negativt. Suger lika glatt :)
  • workoutbabe
    j a d e skrev 2016-01-09 13:23:00 följande:
    Helt klart en positiv grej, ja

Det enda jag vet är väl att vissa livsmedel kan påverka smaken, men har faktiskt aldrig noterat det heller.
    Har noterat olika smak olika gånger, men aldrig kopplat en viss smak till viss mat. Dessutom föredrar han spruta över mig inte i min mun så det är inte så ofta jag får tillfälle att smaka ordentligt :) Tungan ute
  • workoutbabe
    j a d e skrev 2016-01-09 14:12:45 följande:
    Lite, lite samma här just på sistone Drömmer
    Åhå, det låter trevligt :)Cool
Svar på tråden TJEJER hur gärna ger ni oralsex