• Grabb1994

TJEJER hur gärna ger ni oralsex

Hur gärna ger ni er partner en avsugning? samt berätta gärna hur nu gör för att tillfredställa han så mycket som möjligt

• Svar på tråden TJEJER hur gärna ger ni oralsex
  • Man 78
    workoutbabe skrev 2016-01-08 10:01:35 följande:

Det var evigheter sedan jag hade sex utan att suga. Det gör mig kåt och det är extremt upphetsande och sexigt!

Samma fråga till dig då, suga både före under och som final? Gillar du sperman?
  • Anonym (Bella)

Väntar just nu på min kk som är på väg hit för ett par timmars oral njutning

• Anonym (gärna)

Jag gör det gärna, det är både givande och upphetsande och jag älskar att skänka min karl njutning, vare sig det rör sig om oralsex eller ryggmassage.
    Ibland är det en del av förspelet och ibland suger jag tills han kommer i min mun.
    Jag gör det nästan alltid på eget initiativ.

Jag förväntar mig inte att han ger mig oralsex som regel, för vi kör inte med millimeterrättvisa, men han älskar att ge mig oralsex så det händer rätt ofta ändå.

• Anonym (Julie)

Jag älskar att ge när han är hård och kåt, antingen få honom att komma under stön, eller avsluta med knull. Håller runt pungen, smeker hans bringa, mage, ligger åt andra hållet så han kan leka med min kropp. Försöka få det att räcka länge med max njutning.

Däremot är det tråkigt att hjälpa upp ett dåligt stånd med sug, att suga slak eller halvslak är avtändande och om det inte hjälper känner jag mej värdelös. Samma man fast vid olika tillfällen.

• workoutbabe
    Man 78 skrev 2016-01-08 16:21:25 följande:
    Samma fråga till dig då, suga både före under och som final? Gillar du sperman?
    Jag suger kuk när som, nästan alltid före, ibland under och vill mannen avsluta med att jag suger så gärna för mig. Sperma är aldrig fel :)
  • Anonym (Ibland)

Jag har inget emot att suga. Det enda som är riktigt besvärligt för mig är att han röker och då smakar han därefter, får kräkreflexer lätt då. Så har aldrig tagit det i munnen, jag skulle på allvar kräkas då, det är jag övertygad om. 

Så.. en motivation att sluta röka skulle man tro? Skål

• j a d e
    Anonym (Ibland) skrev 2016-01-09 00:10:14 följande:

Jag har inget emot att suga. Det enda som är riktigt besvärligt för mig är att han röker och då smakar han därefter, får kräkreflexer lätt då. Så har aldrig tagit det i munnen, jag skulle på allvar kräkas då, det är jag övertygad om. 

Så.. en motivation att sluta röka skulle man tro? 

Vad intressant. Min karl röker men han smakar som stöpt guld typ. :)

Svar på TS angelägna fråga - jag suger honom oerhört gärna, ja.
  • Pentra

Älskar att ge oralsex. Bland det bästa som finns är att gå upp till frukostbordet eller att åka till jobbet med k*k-smak i munnen. ... /Pentra

• Anonym (Yes!!)

Min sexlust går lite upp o ner periodvis . Just nu är jag typ ständigt kåt. Vill ha sex jämt flera gånger om dagen. Suger gärna av min man både morgon o kväll o däremellan! Härligast är att väcka honom på morgonen med en tills han kommer i min mun. Sväljer, yes Box. Jag tänder grymt på att se o höra att han har det så skönt !

• Asirna

Tillfredställer alltid min partner så mycket som möjligt men blir svårt när man ligger där och riktigt njuter av det som han gör 0:) Han är riktigt magisk i sängen!
    Suger väldigt gärna av honom, brukar tom reta honom genom o suga och runka av honom till han nästan kommer, då slutar jag och gör samma sak om och om och om igen :)
    Gör positioner som jag vet han älskar, smeker honom, nyper bröstvårtorna osv  :)

Svar på tråden TJEJER hur gärna ger ni oralsex