TJEJER hur gärna ger ni oralsex
Hur gärna ger ni er partner en avsugning? samt berätta gärna hur nu gör för att tillfredställa han så mycket som möjligt
Hur gärna ger ni er partner en avsugning? samt berätta gärna hur nu gör för att tillfredställa han så mycket som möjligt
Jag ger mer än gärna, men vill inte ha tillbaka.
Jag tycker om alla former av oralsex och annat också men fattar inte argumentet att man måste ge för att få ta emot. Sex är väl ingen solidarisk samhällsinrättning eller?
Vissa saker gillar man att ge men inte att ta emot eller tvärtom, precis som allt annat i livet och i en relation. Måste båda mecka med bilen, måste båda baka saffransbullar, måste båda byta stoppning i en trasig kudde.. listan kan göras lång.
Jag skulle absolut inte låta bli att suga en kille även om han inte gillade att slicka. Antagligen skulle det ta slut ändå efter ett tag eftersom jag nog inte skulle vilja vara utan den biten men det handlar inte om rättvisa.
Ni killar som tycker det måste vara exakt rättvist, tycker ni inte att en kille ska få ha analsex om han inte själv är beredd att bli påsatt i analen?
Skojar du?
Nu förutsätter jag naturligtvis att du är tjej, men i detta fallet hoppas jag verkligen att du inte blir slickad heller!!
....
Ni killar som tycker det måste vara exakt rättvist, tycker ni inte att en kille ska få ha analsex om han inte själv är beredd att bli påsatt i analen?
Gör det mycket gärna, är för mig en av de absolut viktigaste ingredienserna i ett bra sexliv. Däremot klarar jag mig mycket bra utan att få.
Flera ggr i veckan (Det smakar ju inget om man har en karl som har vett att tvätta sig innan)
Själv gillar jag inte att bli slickad, men ger gärna honom oralsex eftersom det är hans favorit :)
Gör det mycket gärna, är för mig en av de absolut viktigaste ingredienserna i ett bra sexliv. Däremot klarar jag mig mycket bra utan att få.