• Grabb1994

TJEJER hur gärna ger ni oralsex

Hur gärna ger ni er partner en avsugning? samt berätta gärna hur nu gör för att tillfredställa han så mycket som möjligt

• Svar på tråden TJEJER hur gärna ger ni oralsex
  • Anonym (Lite skoj)
    KingOfKings skrev 2016-01-07 14:50:01 följande:
    En kvinna i min smak :D
    Tackar ;-D
  • Hermione Granger

Jag tycker om alla former av oralsex och annat också men fattar inte argumentet att man måste ge för att få ta emot. Sex är väl ingen solidarisk samhällsinrättning eller?

Vissa saker gillar man att ge men inte att ta emot eller tvärtom, precis som allt annat i livet och i en relation. Måste båda mecka med bilen, måste båda baka saffransbullar, måste båda byta stoppning i en trasig kudde.. listan kan göras lång.

Jag skulle absolut inte låta bli att suga en kille även om han inte gillade att slicka. Antagligen skulle det ta slut ändå efter ett tag eftersom jag nog inte skulle vilja vara utan den biten men det handlar inte om rättvisa.

Ni killar som tycker det måste vara exakt rättvist, tycker ni inte att en kille ska få ha analsex om han inte själv är beredd att bli påsatt i analen?

• Anders 386
    Anonym (Ehhh) skrev 2015-11-10 19:01:56 följande:

Skojar du?

Nu förutsätter jag naturligtvis att du är tjej, men i detta fallet hoppas jag verkligen att du inte blir slickad heller!!

Med den inställningen blir inte sexet speciellt roligt. Självklart ska alla inblandade göra det dom gillar. Börjar man ställa krav på motprestationer blir det inte speciellt bra sex. Sex ska istället vara kravlöst - och den stora glädjen tycker jag är att ge sex och uppskattning till min partner - absolut inte ställa krav.
  • Anders 386
    Hermione Granger skrev 2016-01-07 15:02:57 följande:

....

Ni killar som tycker det måste vara exakt rättvist, tycker ni inte att en kille ska få ha analsex om han inte själv är beredd att bli påsatt i analen?

Det där är ett gammalt slitet argument som funkade förr - men knappast idag  när många män äntligen börjat erkänna att dom gärna tar nåt därbak..Skrattande
  • Hermione Granger
    Anders 386 skrev 2016-01-07 15:29:50 följande:
    Det där är ett gammalt slitet argument som funkade förr - men knappast idag  när många män äntligen börjat erkänna att dom gärna tar nåt därbak..Skrattande
    jag vet att en del kan tänka sig men knappast alla. frågan är mer principiell om det måste vara millimeterrättvisa i sexet
  • Anders 386
    Hermione Granger skrev 2016-01-07 15:33:26 följande:
    jag vet att en del kan tänka sig men knappast alla. frågan är mer principiell om det måste vara millimeterrättvisa i sexet
    Jag förstod det. och jag håller med dig till 100%Solig. är man för millimeterrättvisa tror jag att inte att man nånsin får ett bra sexliv. Det blir ett sexliv som bygger på krav istället för glädjen att ge.

• Eena

Gör det mycket gärna, är för mig en av de absolut viktigaste ingredienserna i ett bra sexliv. Däremot klarar jag mig mycket bra utan att få.

• Anonym (ofta)

Flera ggr i veckan (Det smakar ju inget om man har en karl som har vett att tvätta sig innan)

Själv gillar jag inte att bli slickad, men ger gärna honom oralsex eftersom det är hans favorit :)

• Man 78
    Eena skrev 2016-01-07 16:04:22 följande:

Gör det mycket gärna, är för mig en av de absolut viktigaste ingredienserna i ett bra sexliv. Däremot klarar jag mig mycket bra utan att få.

Före, under eller som avslutning?
Svar på tråden TJEJER hur gärna ger ni oralsex