TJEJER hur gärna ger ni oralsex
Hur gärna ger ni er partner en avsugning? samt berätta gärna hur nu gör för att tillfredställa han så mycket som möjligt
Hur gärna ger ni er partner en avsugning? samt berätta gärna hur nu gör för att tillfredställa han så mycket som möjligt
jag gör det nästan varje gång vi har sex. Ska dock tillägga att jag är 45 och jag var över 30 innan jag började försöka mer på allvar. Som ung tyckte jag det var svårt, man fick ont i ryggen och nacken och det "gav" mig då ingenting. Dessutom fick jag kväljningar nästan varje gång så det var inte så lönt. Kramp i käken fick man också minns jag.
Detta tror jag är en väldig vanlig anledning till att tjejer inte vill ge oralsex
Jag bestämde mig för att försöka "lära" mig hur man gjorde eftersom min dåvarande man blev så glad varje gång jag ändå försökte, även om jag inte var så bra på det. Nyckeln kom när jag lyckades hitta en vinkel på huvud/nacken där jag inte blev trött så fort och också lyckades hålla kollen så jag inte blev kväljd. Då var jag nästan 40 år gammal!
Efter att jag hittade rätt teknik går det enkelt, jag kan hålla på rätt så länge och jag får inte ont nånstans.
Detta kan alla ni killar tänka på som tycker att tjejen inte gör det tillräckligt. Det är ganska arbetsamt och svårt innan man hittar rätta sättet. Och i ärlighetens namn är det inte så jäklans gott med sperma i munnen heller. Jag spottar dock ut det
Före, under eller som avslutning?
Haha nej självklart, roligast är ju att blanda in oralt under hela akten, gillar du att suga så killen kommer eller är det bara mellan annat?
satsen?
Ok vad är det du gillar med det? Fast jag gillar själv att slicka till orgasm, gärna så det blir riktigt vått.
Jag skulle gärna göra det men är lite rädd för sjukdomar...?
Jag skulle gärna göra det men är lite rädd för sjukdomar...?