• Man 78

TJEJER hur gärna ger ni oralsex

Eena skrev 2016-01-07 16:04:22 följande:

Gör det mycket gärna, är för mig en av de absolut viktigaste ingredienserna i ett bra sexliv. Däremot klarar jag mig mycket bra utan att få.

Före, under eller som avslutning?
  • Man 78
    Eena skrev 2016-01-07 16:20:10 följande:
    Varför "eller"?
    Haha nej självklart, roligast är ju att blanda in oralt under hela akten, gillar du att suga så killen kommer eller är det bara mellan annat?
  • Man 78
    Eena skrev 2016-01-07 16:36:13 följande:
    Han får gärna avsluta där.
    Ok vad är det du gillar med det? Fast jag gillar själv att slicka till orgasm, gärna så det blir riktigt vått.
  • Man 78
    Eena skrev 2016-01-07 18:21:47 följande:
    Gillar att skänka njutning. Och tycker om att verkligen känna hur den pulserar när han kommer. Sen är det dessutom rätt praktiskt att "samla upp" allt kladd som annars hamnar på lakan eller kroppen
    Ok en del tjejer gillar ju verkligen själva sperman också, något som uppskattas väldigt mycket. 
  • Man 78
    workoutbabe skrev 2016-01-08 10:01:35 följande:

Det var evigheter sedan jag hade sex utan att suga. Det gör mig kåt och det är extremt upphetsande och sexigt!

Samma fråga till dig då, suga både före under och som final? Gillar du sperman?
  • Man 78
    Mettes skrev 2016-01-22 12:37:09 följande:

Personligen älskar jag att hemmen avsugningar, hur man hör hur de börjar andas tyngre, spänner på sig osv medans man gör det, bruka är även smeka mannens pung försiktigt samtidigt. Bästa avsugningen jag har gett var nog när mitt ex och jag var vakna ganska sent en kväll, det ena ledde till det andra och jag började smeka honom utanpå kalsongerna, älskar när män är dominanta och lite hårdhänta (vilket han visste) så han slängde upp mig på alla fyra, drog ner sina kalsonger och drog mig i håret medans jag sög av honom, blandat med deepthroating, Anyway ja det var nog en av de bästa avdugningarna som både Han och jag varit med om, haha.

Om killen har svårt att komma av en avsugning är det tråkigt om han då hjälper till själv eller vill du sköta allt själv?
  • Man 78
    Mettes skrev 2016-01-22 15:15:35 följande:
    Nej tack älskar att kolla på också, blir väldigt upphetsad av det, haha.
    Vill du ta över när det är nära eller bara kolla?
Svar på tråden TJEJER hur gärna ger ni oralsex