TJEJER hur gärna ger ni oralsex
Gör det mycket gärna, är för mig en av de absolut viktigaste ingredienserna i ett bra sexliv. Däremot klarar jag mig mycket bra utan att få.
Gör det mycket gärna, är för mig en av de absolut viktigaste ingredienserna i ett bra sexliv. Däremot klarar jag mig mycket bra utan att få.
Det var evigheter sedan jag hade sex utan att suga. Det gör mig kåt och det är extremt upphetsande och sexigt!
Personligen älskar jag att hemmen avsugningar, hur man hör hur de börjar andas tyngre, spänner på sig osv medans man gör det, bruka är även smeka mannens pung försiktigt samtidigt. Bästa avsugningen jag har gett var nog när mitt ex och jag var vakna ganska sent en kväll, det ena ledde till det andra och jag började smeka honom utanpå kalsongerna, älskar när män är dominanta och lite hårdhänta (vilket han visste) så han slängde upp mig på alla fyra, drog ner sina kalsonger och drog mig i håret medans jag sög av honom, blandat med deepthroating, Anyway ja det var nog en av de bästa avdugningarna som både Han och jag varit med om, haha.