BIM januari 2016
Hej allihopa!
Jag och min fästman planerar att starta bebisverkstaden vid årsskiftet.
Finns det några fler därute? Dela gärna med er!
Hej allihopa!
Jag och min fästman planerar att starta bebisverkstaden vid årsskiftet.
Finns det några fler därute? Dela gärna med er!
Hej tjejer, en lite fråga jag har ägglossnings känningar idag. Är de från idag eller imorn man räknar ägglossningen från? Tänkte testa gravtest lite innan denna gången så va lite fundersam hur jag ska räkna dagarna sen : )
Hej tjejer, en lite fråga jag har ägglossnings känningar idag. Är de från idag eller imorn man räknar ägglossningen från? Tänkte testa gravtest lite innan denna gången så va lite fundersam hur jag ska räkna dagarna sen : )
Oj, ja 2-3gg per dag är ju rätt mycket! men det är ju inte heller konstigt att det inte tagit sig på tre försök, man kan inte släppa ett guldägg varje ägglossning även om man är jättefertil finns ju spermatest för hemmabruk ni kan testa, iofs säger det väl ingenting om kvaliteten på spermier bara kvantiteten men kan ju alltid vara skönt att veta att det FINNS spermier.
Kan förstå att man blir orolig även om testen bara är rätt kassa hemmatest! Har ni ringt läkare om att ta riktigt spermaprov? läste nämligen om en ett par som testat negativt på hemmatest och då fick tid till ett riktigt prov hos läkaren utifallatt någonting var fel så de inte skulle behöva slösa ett år. :)
Ska man ringa vårdcentralen då eller vart vänder man sig?
Hur går det för er alla? Jag närmar mig ägglossning. Den 23-24 infaller den. Känner redan nu av lite värk i magen. Vi skulle köra varannan dag denna gången men kan inte låta bli varann haha så det har ändå blivit varje hittills.
ÄL i helgen, söndag enligt min app men tror det diffar på några dagar. Började mysa i början av denna vecka så vi kör lite var och varannan dag när vi känner för det. :) Bra sugen att köpa äl-tester, men det blir nog nästa månad om det inte blir något denna gång.
Ska man ringa vårdcentralen då eller vart vänder man sig?