• pärlsnäcka

BIM januari 2016

Hej allihopa!

Jag och min fästman planerar att starta bebisverkstaden vid årsskiftet.
    Finns det några fler därute? Dela gärna med er!

• Svar på tråden BIM januari 2016
  • Bananen92
    sebbejonte skrev 2015-12-20 15:44:15 följande:

Tänkte precis skriva att den borde komma idag men såg detta svaret sen :) bra att den kom...

Det med hetsen känner jag såååå igen, man lovar sig själv att ta det lugnt men likt förbannat stressar man upp sig

Ja precis! Lika sambon, som kört lite "det blir när det blir", är lika ivrig som mig nu. Då trissar vi upp varandra ;)
  • frestelsen

Positivt äl test fredags och neg idag:) då blir inte min bim 8 januari utan 3e va? Hoppas verkligen de tog sig nu!!

• behnizen
    frestelsen skrev 2015-12-20 16:05:06 följande:

Positivt äl test fredags och neg idag:) då blir inte min bim 8 januari utan 3e va? Hoppas verkligen de tog sig nu!!

Hade också positivt test i fredags och bim den 3:de wuhu!
  • sebbejonte
    Bananen92 skrev 2015-12-20 15:58:28 följande:

Ja precis! Lika sambon, som kört lite "det blir när det blir", är lika ivrig som mig nu. Då trissar vi upp varandra ;)

Vi trissar också upp varann här hemma. Det är ju min sambos första barn och han har längtat i flera år så han klappar magen ibland o pratar med en bebis (som han hoppas finns) ;)
  • sebbejonte
    frestelsen skrev 2015-12-20 16:05:06 följande:

Flyttade dig till den 3:e istället.
  • frestelsen
    behnizen skrev 2015-12-20 16:30:54 följande:

Hade också positivt test i fredags och bim den 3:de wuhu!

Spännande:) jag vill testa nuuuu!! Men får vänta haha denna eviga väntan;)
  • frestelsen
    sebbejonte skrev 2015-12-20 16:44:00 följande:

Flyttade dig till den 3:e istället.

Tack:)
  • Agge83

Hej! Får man vara med här? BIM 14/1 just nu, 2:a försöket 3:e barnet..

Väntar på min mens skall komma.. :/

• Lizzie09

Jag hoppar gärna in här! Har precis haft ÄL och har BIM den 1/1. Har försökt med första barnet i över ett år. Blev gravid i april men det slutade i ma 1/6.. Har påbörjat en utredning men alla våra prover var helt perfekta så det är bara att fortsätta kämpa på :)

Svar på tråden BIM januari 2016