BIM januari 2016
Hej allihopa!
Jag och min fästman planerar att starta bebisverkstaden vid årsskiftet.
Finns det några fler därute? Dela gärna med er!
Hej allihopa!
Jag och min fästman planerar att starta bebisverkstaden vid årsskiftet.
Finns det några fler därute? Dela gärna med er!
Jag körde ägglossningstest förra månaden för att se om ägglossningen infaller när jag tror och det gjorde den. Jag har ju regelbunden mens :)
Bra tips! Ska nog införskaffa mig några stickor trots allt :)
Ja, jag vet faktiskt inte, vc eller privat? googla spermaprov + staden du bor i så kanske nåt kommer upp?
Hej får jag hoppa in här?
Vi är inne på 4 försöket till att få syskon till vår dotter på 20 månader.
Jag har BIM ca 9/1-16 kan ändras beroende på när äl sker. Men isf meddelar jag det.
Jag kommer nog inte vara inne och skriva så mycket, eftersom det lätt kan bli en stress och man bara funderar på om man blir gravid eller ej. Så tänkte bara försöka koppla bort tankarna om att bli gravid. Men ville gärna skriva upp mig på BIM listan så jag kan kika in ifall jag blir gravid..... Ha det bäst.
Hej får jag hoppa in här?
Vi är inne på 4 försöket till att få syskon till vår dotter på 20 månader.
Jag har BIM ca 9/1-16 kan ändras beroende på när äl sker. Men isf meddelar jag det.
Jag kommer nog inte vara inne och skriva så mycket, eftersom det lätt kan bli en stress och man bara funderar på om man blir gravid eller ej. Så tänkte bara försöka koppla bort tankarna om att bli gravid. Men ville gärna skriva upp mig på BIM listan så jag kan kika in ifall jag blir gravid..... Ha det bäst.
Hallå i stugan! Här sker det äl inom dagarna nu och vi försöker mysa till när vi orkar. Har testat "sexveckor" och inte tagit sig ansåg så nu kör vi lite avslappnat men har äl i bakhuvudet:)
Fick lite skumma " blödningar" för någon dag sen men försvann lika fort så hoppas det inte är någon knas.. 8e försöket och vill ju såå gärna att det fastnar ett syskon nu!!
BIM 6/1 första försöket, andra barnet.
Har ägglossning antingen den 23,24 eller 25 så vi få se hur det går! Önskar er alla lycka till och hoppas på en massa bebisar i september ????
Känningar i tjejmagen imorse och visste att det var ÄL nu.. Använde mitt sista test och fick en riktig glad gubbe( blir hysteriskt glad varje gång ) och hoppas på bebis nu kul att man känner sin kropp så bra ibland!
Hej, Jag hoppar gärna in här också :)
Vi är inne på försök 4 och har BIM 7/1!
Hoppas verkligen på denna omgång!
Nu är mensen slut och vi kör full fart mot äl!