BIM januari 2016
Hej tjejer, hoppar in här jag med! bim 3 januari, tredje försöket
Hej tjejer, hoppar in här jag med! bim 3 januari, tredje försöket
Någon här som provat apiforce (bidrottninggele) tidigare? Jag tänkte testa denna månaden, fram till äl!
Hur går det för er alla? Jag närmar mig ägglossning. Den 23-24 infaller den. Känner redan nu av lite värk i magen. Vi skulle köra varannan dag denna gången men kan inte låta bli varann haha så det har ändå blivit varje hittills.
Hej tjejer, en lite fråga jag har ägglossnings känningar idag. Är de från idag eller imorn man räknar ägglossningen från? Tänkte testa gravtest lite innan denna gången så va lite fundersam hur jag ska räkna dagarna sen : )
Ska man ringa vårdcentralen då eller vart vänder man sig?
Äh, att äta lite onyttigt runt jul påverkar inte så länge man äter mer hälsosamt vanligtvis! Njut av att ni haft en så trevlig jul istället, det är garanterat bättre för en eventuell graviditet!
/ ska iväg på julbord nr 4 idag
Ja. Han vill ha barn. Men han vet inget om äl utan är mer "det får bli när det blir". För mig som har lite koll är det irriterande då jag tycker vi ska mysa massor nu.
någon mer som ligger runt äl+8? några symptom att dela med er av?
Var är bim-listan förresten? ska vi inte ha den i tråden?
måste ändra min bim till 29/1!
Vilken är eran mens första dag? Är det när de små brun/röda flytningarna kommer eller är det när den kraftiga mensen slår till?
För mig blev det 3 dagar med lite skvätt.. Vet inte hur jag ska räkna :(
Alltså vad är chansen att ett gravtest är negativt på äl+13 om man är gravid? Inte så jättestor va? Brukar nämligen få spottings i typ tre-fyra dagar innan mensen men inga spottings än! Fast negativt test så känns ju inte så lovande...
Detta måste vara fel på testet va? Blev så fundersam över det starka ÄL testet bara två dagar efter mensens slut idag så tog denna ..
16 dagar efter äl nu och fortfarande bara spottings, verkar som att min nästa bim blir i februari trots allt. Jag som hade hoppats på två chanser nu i januari för att förkorta lidandet lite!