BIM januari 2016
Hej, hoppar gärna in i denna tråd! Andra försöket, första barnet. BIM 3/1. Nyss fått igång riktiga mensen efter att ha käkat Neovletta i typ 10 års tid pga mensvärk. Håller tummarna för oss alla här i tråden. :)
Hej, hoppar gärna in i denna tråd! Andra försöket, första barnet. BIM 3/1. Nyss fått igång riktiga mensen efter att ha käkat Neovletta i typ 10 års tid pga mensvärk. Håller tummarna för oss alla här i tråden. :)
Jag fick pillerblödning direkt efter jag slutade med pillerna för några månader sedan. Sedan kom mensen igång månaden därpå (har en cykel på 28-29 dagar), i tid och allt. :)
Har också ätit Neovletta, hur lång tid tog det efter att du slutade innan mensen kom igång? :)
Åh, bara hoppas att det flyter på så bra för mig med :) du ger hopp :)
Känner mig blåst av min kropp. Fick ett supersvagt sträck på gravtest igår (BIM+1) men sen fick jag spottings på kvällen och idag drog mensen igång. Tack för den!
Nytt BIM 14/1. Äl ligger ju bra till runt nyår. ;) 1:a barnet. Sambon strävar efter en "blir det så blir det", jag håller liiiite koll på BIM och sånt. Dock så vet jag inte exakt när äl inträffar. Mindre stress då. Så, vi försöker ju inte direkt aktivt. Men det är andra månaden sen mensen drog igång efter att ha varit frånvarande i 11mån efter p-pillerstopp.
Vad kul med en till som försöker köra avslappnat. Sambon kan inte prestera alls om det ska planeras och sånt. Då är lusten helt borta. Förståeligt. Ganska skönt också att inte stressa utan bara ta det som det kommer. För vips börjar man närma sig bim. :) håller tummarna för oss nu! När har du bim?
Hur går det för er alla? Jag närmar mig ägglossning. Den 23-24 infaller den. Känner redan nu av lite värk i magen. Vi skulle köra varannan dag denna gången men kan inte låta bli varann haha så det har ändå blivit varje hittills.
Jag körde ägglossningstest förra månaden för att se om ägglossningen infaller när jag tror och det gjorde den. Jag har ju regelbunden mens :)
Har också känningar i tjejmagen så äl är nog på gång, som beräknat. Köpte äl-tester idag som jag ska prova imorgon. En ny djungel för mig det här ;)
Så spännande! Första barnet?
Ja det kändes bra att få det konstaterat :)