• Ramiz

Positiva junibebisar 2016

Här stöttar vi varandra i vår graviditet :)

Ingen fråga/ ämne är för dum för att ställas.

Vänligen håll god ton mellan oss, för bakom varje nick finns det en människa med känslor precis som dig själv :) Tänk ordentligt innan du svarar, uppfattas det som stötande- avstå från att svara :)

Kärlek & Respekt! <3

• Svar på tråden Positiva junibebisar 2016
  • gruvan

Tack Gweny!

Wildlings: Vi köpte en tröja till blivande storebror som det står "Only child - status expires June 2016" som han fick ha på sig när vi skulle på middag hos svärföräldrarna. Problemet var bara att de tydligen är extremt dåliga på engelska (mycket sämre än vi trodde!) så de fattade ingenting ändå, haha! Så vi fick hjälpa till och översätta och sen blev det glada och överraskade miner. :)

• 111110
    Wildlings skrev 2015-12-06 11:39:18 följande:
    Jag är nu i v 13 och det känns såå skönt. Nästa vecka ska vi avverka KUB-testet äntligen och går allt det som det ska så ska vi äntligen berätta för barnen och vår familj. Jag längtar! Det ska bli härligt att få vara öppen med att jag är gravid. Det slog mig även idag att jisses vi har tagit oss in i v 13 utan några tecken på att något skulle vara fel, holly shit vi ska ha barn i sommar Har ni några roliga tips på hur man kan annonsera för släkten att det är en bebis på G. Vi har ju barn sedan innan men att vi ska ha en till hade nog ingen räknat med. Åh vad härligt för er som känner bebisarna sprattla, det blir mysigt när man kommer dit.

Då detta blir mitt andra barn så har jag tänkt att skriva storebror på en T-shirt som pojken får ha på sig och skicka bild med endast god jul hoppas ni får det trevligt på julafton.
  • Ellaria

Jag är nu i v 13 och det känns såå skönt. Nästa vecka ska vi avverka KUB-testet äntligen och går allt det som det ska så ska vi äntligen berätta för barnen och vår familj. Jag längtar! Det ska bli härligt att få vara öppen med att jag är gravid. Det slog mig även idag att jisses vi har tagit oss in i v 13 utan några tecken på att något skulle vara fel, holly shit vi ska ha barn i sommar

Har ni några roliga tips på hur man kan annonsera för släkten att det är en bebis på G. Vi har ju barn sedan innan men att vi ska ha en till hade nog ingen räknat med.

Åh vad härligt för er som känner bebisarna sprattla, det blir mysigt när man kommer dit.

Såhär gjorde vi:

You know nothing, Jon Snow
  • Moneal

Jag är nu i v 13 och det känns såå skönt. Nästa vecka ska vi avverka KUB-testet äntligen och går allt det som det ska så ska vi äntligen berätta för barnen och vår familj. Jag längtar! Det ska bli härligt att få vara öppen med att jag är gravid. Det slog mig även idag att jisses vi har tagit oss in i v 13 utan några tecken på att något skulle vara fel, holly shit vi ska ha barn i sommar

Har ni några roliga tips på hur man kan annonsera för släkten att det är en bebis på G. Vi har ju barn sedan innan men att vi ska ha en till hade nog ingen räknat med.

Åh vad härligt för er som känner bebisarna sprattla, det blir mysigt när man kommer dit.

vi la ut en ul bild i vecka 13 och skrev 5+1= Kärlek :)
  • Tiana

Insåg att jag går in i v 13 på tisdag! Vågar man börja andas nu? :)

• Ajvar
    Tiana skrev 2015-12-06 19:52:35 följande:

Insåg att jag går in i v 13 på tisdag! Vågar man börja andas nu? :)

Tjoho, skönt! Betyder det 12+0?
    Jag har kub på 11+6 och ska försöka förhöra barnmorskan om när hon anser de läskiga 12v vara över..
  • Akire-84
    Akire-84 skrev 2015-12-06 22:24:36 följande:

Vecka 12 med tredje barnet! Hur stor ska magen bli?!

Äh kommer ju inte med nån bild :/
  • Dance dance dance
    Akire-84 skrev 2015-12-06 22:26:00 följande:
    Äh kommer ju inte med nån bild :/
    Jodå, den syns! För mig är det av någon anledning så att jag oftast inte ser bilder på mobilen men när jag sitter vid datorn ser jag dem.
Svar på tråden Positiva junibebisar 2016