• Ramiz

Positiva junibebisar 2016

Här stöttar vi varandra i vår graviditet :)

Ingen fråga/ ämne är för dum för att ställas.

Vänligen håll god ton mellan oss, för bakom varje nick finns det en människa med känslor precis som dig själv :) Tänk ordentligt innan du svarar, uppfattas det som stötande- avstå från att svara :)

Kärlek & Respekt! <3

• Svar på tråden Positiva junibebisar 2016
  • TriciaN
    sohlmanz skrev 2015-12-26 19:14:13 följande:

Jag skulle också vilja gå med i fb gruppen!

Hur gör jag? :)

Undrar jag med:)
  • UK Jennie

Det verkar vara  manga som vill hanga pa FB, sa ni kan val skapa en egen grupp om ni inte far vara med i den som finns? Bara ett tips, jag kor hellre gravsnacket har an pa fejjan

• Ramiz

Har gjort en grupp, så ni som vill med på fejjan, skicka ett PM till mig här :)

• TriciaN
    Ramiz skrev 2015-12-27 21:11:45 följande:

Har gjort en grupp, så ni som vill med på fejjan, skicka ett PM till mig här :)

Går inte skicka via appen men jag vill gärna vara med
  • Ramiz
    TriciaN skrev 2015-12-27 21:21:34 följande:

Går inte skicka via appen men jag vill gärna vara med

Jag skickade ett PM till dig.. Hoppas att du kan läsa det :)
  • Tiana

Precis en månad till RUL. Tycker tiden går sakta men samtidigt väldigt fort. 

v 16 börjar imorgon och tröttheten sitter i. Går den nånsin över? Eller så är det för att jag först nu känner att jag behöver upp och kissa dag som natt, och inte är van vid det än.

• Gweny
    Tiana skrev 2015-12-28 15:15:19 följande:

v 16 börjar imorgon och tröttheten sitter i. Går den nånsin över? Eller så är det för att jag först nu känner att jag behöver upp och kissa dag som natt, och inte är van vid det än.

Jag har 3 v till RUL. Tickar på mot halvvägs i grav med. är i v.17 själv

Jag vaknar alltid runt 4 på morgonen, upp och kissa och dricka. Kroppen ställer in sig på att inte få sova hela nätter sen.
  • Liten2016
    Tiana skrev 2015-12-28 15:15:19 följande:

.

Jag håller med om det här med att tiden går sakta men fort samtidigt. Gick precis in i v16 idag, kan knappt fatta att jag redan har varit gravid mer än en tredjedel. Vi har RUL 25/1, så mindre än en månad kvar. *längtar*

Har börjat titta lite på barnvagnar, herregud så många olika det finns. Känner mig rätt så vilse i barnvagnsjungeln.
  • Tiana
    Liten2016 skrev 2015-12-28 18:53:42 följande:
    Har börjat titta lite på barnvagnar, herregud så många olika det finns. Känner mig rätt så vilse i barnvagnsjungeln.
    Vet precis vad du menar! Blir helt snurrig i huvudet när jag tänker på det.

Tror jag äntligen, i v 16, har förstått vad som är min livmoder när jag klämmer på magen. Har ju bakåtlutad livmoder så jag antar att allt tar lite längre tid att känna då :) 
Svar på tråden Positiva junibebisar 2016