Positiva junibebisar 2016
Någon som ska göra kub test snart :)? Nervös?
Någon som ska göra kub test snart :)? Nervös?
Jag är nervös att allt inte är som det ska. Men det är bara för denna graviditeten har inte alls känts som förra.
Usch för illamåendet, samarin och åksjuke tabl har hjälpt mig :)
Har inte kunnat ha vanliga byxor sen v 7, för svullen. Är i v 12 nu :)
Någon som har extrem migrän som vet vad man kan ta? Jag kan inte äta dem jag har på recept nu
Ska göra kub på tisdag är då i v 12+6 kan man se kön redan då? Någon som vet
har varit på inskrivning idag, vi ska också göra kub och passade på att fråga om könet TriciaN och fick svaret att det inte gick.
Har fått en suverän bm. Hon som jag haft med de andra barnen har gått i pension men den här är helt klart minst lika bra. Det som inte är så bra är mitt blodtryck. Nu hade jag ju iofs med mig min sjuka snart 4-åriga dotter men att ha ett vilande blodtryck på 146/101 är inte acceptabelt. Blir in på måndag igen och fortsätta utreda. Är mitt 3:e blodtryck på raken som ligger över 95 i undertryck.. 4:e personen i rad som pratar om sjukskrivning.. blir så stressad. Jag pluggar, att bli sjukskriven finns inte med på min horisont och är inget jag ens vill fundera på förrän ALLA andra alternativ är prövade och uteslutna.. RUL är bokat till den 11 januari.. Nu känns det äntligen som att man kan börja njuta av den här graviditeten, dags att lägga oron bakom sig. ÄNTLIGEN!!!
Hur går det för er andra? många som fortfarande mår illa? mitt vill verkligen inte släppa greppet om mig.. för att inte tala om den utmattande tröttheten..
Här nere längst i söder får man det gratis inkl alla under 35 år :)
Idag är det dax för mig med kub 7.45. Läskigt och nervöst. Det här med att ha fylld blåsa vet jag inte om de kommer funka :P ständigt kissnödig
Mitt gick hur bra som helst. Blev dock flyttad till 29 maj men då jag gick över tiden med första sonen 2v så stannar jag kvar ;)