• TriciaN

Positiva junibebisar 2016

zasu skrev 2015-11-25 10:45:09 följande:

Var på UL idag. Skulle ha varit 10+3 idag men visade sig att jag haft MA vid 8+4. Känns helt knäckande. Får hoppas att blödningarna sätter igång annars blir det med hjälp av tabletter ef helgen. Lycka till alla!

Beklagar :( tänker på dig!
  • TriciaN

Hej tjejer! Idag ska jag på julbord, hur är det nu med laxen. Kan man äta den och vad kan man äta? Kallrökt, gravid osv?

• TriciaN

Känner mig som världens gnälligaste., men har ständig huvudvärk och jag blir galen :( krya på er alla som är sjuka

• TriciaN
    Akire-84 skrev 2015-12-03 18:48:29 följande:

Vilken vecka gör ni kub? Jag kommer göra mitt i vecka 14, är inte de lite sent? Eller typ 13+0 men man säger ju vecka 14?

Jag gjorde mitt i 13+1, och de va inte alls sent ;) lycka till
  • TriciaN

Godmorgon! Imorgon går jag in i v 16 och här på morgonkvisten buffas de för fullt inne i magen... Såååå mysigt :)

• TriciaN

När ska huvudvärken avta? Känns inte okej att ta alvedon varje dag.. Nä nu vill jag bara njuta och slippa känna mig som en dålig medmänniska

• TriciaN

Bara gråter och gråter.. Vaknade imorse gick upp och kissa så kom det blod., ringt barnmorskan i all hast och hoppas hon ringer upp så fort som möjligt

• TriciaN
    andlag skrev 2015-12-10 08:37:13 följande:

Vet inte riktigt hur detta forum funkar riktigt ännu...

Men TriciaN, i vilken vecka är du i? Brukar vara vanligt att blöda lite. Men förstår din oro, jag hade nog också åkt in.

Jag är v 15+3. Är på akuten nu
  • TriciaN

Tack för allt ert stöd! Min plantenta ligger och skaver mot livmodern därav blödningarna. Detta måste de göra uppföljning på 8v innan BF för det går inte föda så vaginalt om plantentan ligger kvar där den är nu.

• TriciaN
    ebe91 skrev 2015-12-10 12:44:33 följande:
    Vad skönt! Hoppas placentan flyttar på sig, kan ju växa uppåt i takt med livmodern. Annars vet du ju att det blir snitt och det ska ju gå det med! Du hinner ju förbereda dig mentalt på ett annat sätt än med akutsnitt :)
    Ja precis!! Det är skönt man hinner förbereda sig mentalt :) men hoppas den flyttar sig efterhand vill gärna föda vaginalt igen:)
  • TriciaN
    bryrmiginte skrev 2015-12-10 19:06:35 följande:
    Får jag fråga hur mycket blod de kom? Kom lite blod på pappret för mig i lördags som försvann på en gång typ. Har inte kollat upp de.
    Det kom ungefär som i början av mens men de va färskt blod och rann liksom.. Därför trodde jag de va helt kört.
  • TriciaN
    sohlmanz skrev 2015-12-26 19:14:13 följande:

Jag skulle också vilja gå med i fb gruppen!

Hur gör jag? :)

Undrar jag med:)
  • TriciaN
    Ramiz skrev 2015-12-27 21:11:45 följande:

Har gjort en grupp, så ni som vill med på fejjan, skicka ett PM till mig här :)

Går inte skicka via appen men jag vill gärna vara med
Svar på tråden Positiva junibebisar 2016