• Ramiz

Positiva junibebisar 2016

Här stöttar vi varandra i vår graviditet :)

Ingen fråga/ ämne är för dum för att ställas.

Vänligen håll god ton mellan oss, för bakom varje nick finns det en människa med känslor precis som dig själv :) Tänk ordentligt innan du svarar, uppfattas det som stötande- avstå från att svara :)

Kärlek & Respekt! <3

• Svar på tråden Positiva junibebisar 2016
  • TriciaN

När ska huvudvärken avta? Känns inte okej att ta alvedon varje dag.. Nä nu vill jag bara njuta och slippa känna mig som en dålig medmänniska

• fiskenova
    TriciaN skrev 2015-12-09 13:06:48 följande:

När ska huvudvärken avta? Känns inte okej att ta alvedon varje dag.. Nä nu vill jag bara njuta och slippa känna mig som en dålig medmänniska

Har också ont i huvudet! Bläh. Hoppas de där "spökveckorna" kommer snart.
  • Maräng87

Jag har också haft ont i huvudet, har dock för mig att man kan få det i vissa veckor. Gick in i v 15 idag!

• Tiana

Hur länge ska den här extrema hungern hålla i sig? Just nu är jag trött på att äta dygnet runt. Vaknar hungrig mitt i natten till och med och är trött om dagarna sen.

• Wildlings
      idag var vi iväg och gjorde vår KUB. Vi fick bra siffror, låg sannolikhet så det var skönt. Liten sprattlade och for runt som en tok i magen. Och vi fick 3 fina ultraljudsbilder .
  • Gweny

Tiana>> min extrema hunger har minskat rejält som skönt är. Men trött är man!

Wildings> > skönt det såg bra ut och kul med bilder att få.

• Moneal

Hungern har minskar men bär mjölk som.en kalv, har ett sådant fruktansvärt sug efter det just nu :)

• Tiana

Då finns det hopp alltså. I natt behövde jag bara äta en gång som tur var, men sömnen var lite si och så ändå. Vaknade flera gånger med datumet 11/11 i färskt minne.

• TriciaN

Bara gråter och gråter.. Vaknade imorse gick upp och kissa så kom det blod., ringt barnmorskan i all hast och hoppas hon ringer upp så fort som möjligt

• Wildlings
    TriciaN skrev 2015-12-10 07:35:18 följande:

Bara gråter och gråter.. Vaknade imorse gick upp och kissa så kom det blod., ringt barnmorskan i all hast och hoppas hon ringer upp så fort som möjligt

Åh stackare, jag förstår att du blev skakad. Ska du inte ta och åka in på gynakuten då så de kan kolla upp. Kan vara skönt att få ett ultraljud och se att allt är lungt.
Svar på tråden Positiva junibebisar 2016