• springa

BF juli 2016

Tänkte jag startar tråd för Bf juli 2016 då jag plussade för ett par dagar sedan på ÄL+10, och 3 gånger efter det ;).Detta är vårt 3e barn :) 

Fler som plussat med Bf juli? :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-11-09 10:30
    BF
    14/7 Springa- tredje barnet
    17/7 Theta- andra barnet
    17/7 Halo83- tredje barnet
    18/7 Millan1984- andra barnet
    20/7 Karniia - tredje barnet

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-11-09 18:12
    BF för Julimammor här:
    www.familjeliv.se/leave%3A//www.familjeliv.se/forum/thread/75980367-bf-lista-julibebisar-2016/1%23m1

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-11-09 19:27
    BF julimammor 2016:
    www.familjeliv.se/leave%3A//www.familjeliv.se/forum/thread/75980367-bf-lista-julibebisar-2016/1%23m1

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-11-09 19:40
    BF-lista julimammor 2016:
    www.familjeliv.se/forum/thread/75980367-bf-lista-julibebisar-2016/1

• Svar på tråden BF juli 2016
  • Karniia
    ineedcoffee skrev 2015-11-11 07:35:16 följande:

Vill också gärna vara med i fb-gruppen:)

Hur var de man skulle göra?

Släng iväg ett pm till mig med din email. vågar inte ha gruppen synlig ö.
  • springa
    Eemmmmaa86 skrev 2015-11-10 22:24:39 följande:

Någon här som använder någon gravidapp som ni kan rekommendera?

Jag använder Liberoklubben, gravid, gravidguiden och en som heter pregnancy. Haha en hel del men tycker inte någon av dem är tillräckligt bra i sig själva.
  • springa
    Karniia skrev 2015-11-11 07:36:43 följande:
    Släng iväg ett pm till mig med din email. vågar inte ha gruppen synlig ö.
    Jag har pm:at dig! :) 
  • Väntande

Panik! Ska iväg på kurs som pågår hela dagen om typ en timma och jag kan inte sluta grina!!! Imorse vaknade jag å kände mig lite konstig, å så blev mitt barn ledsen över att h*n trodde det fanns annan frukost hemma, då sprack det för mig! Har bölat den senaste timmen sen dess ... Det känns som när man blivit lämnad av någon, men jag kan inte få min kropp å fatta att allt är okej, grinar bara ännu mer då.

Någon annan som har lite svårt med hormoner eller vad det kan va? Känner mig förstörd ...

• Karniia
    Väntande skrev 2015-11-11 08:17:13 följande:

Panik! Ska iväg på kurs som pågår hela dagen om typ en timma och jag kan inte sluta grina!!! Imorse vaknade jag å kände mig lite konstig, å så blev mitt barn ledsen över att h*n trodde det fanns annan frukost hemma, då sprack det för mig! Har bölat den senaste timmen sen dess ... Det känns som när man blivit lämnad av någon, men jag kan inte få min kropp å fatta att allt är okej, grinar bara ännu mer då.

Någon annan som har lite svårt med hormoner eller vad det kan va? Känner mig förstörd ...

Ja jag blir ju inte ledsen men förbannat jävla arg och börjar tycka väldigt illa om min man. Jag är väldigt känslig för hormonpåverkan.
  • Enlitentill

Jag blir inte ledsen men ständigt irriterad. Hormoner som spökar antar jag..
  • springa

Jo jag känner igen mig. Imorse bokstavligen vaknade jag och låg och tänkte på en kris jag och min man hade för typ 3,5 år sedan och kände typ samma uppgivenhet trots vi haft världens underbaraste relation sen dess. 

Superskumt!

• Eemmmmaa86
    springa skrev 2015-11-11 08:11:28 följande:

Jag använder Liberoklubben, gravid, gravidguiden och en som heter pregnancy. Haha en hel del men tycker inte någon av dem är tillräckligt bra i sig själva.

Nämen jag kände lite samma sak. Kollade runt lite tidigare för att hitta den bästa, men tyckte inte nån var sådär jättebra. Haha. Har nu också lite olika, typ samma som dig. :)
  • Karniia
    springa skrev 2015-11-11 08:26:49 följande:

Jo jag känner igen mig. Imorse bokstavligen vaknade jag och låg och tänkte på en kris jag och min man hade för typ 3,5 år sedan och kände typ samma uppgivenhet trots vi haft världens underbaraste relation sen dess. 

Superskumt!

Ett tips om man känner sig orolig/har ångest är att ta magnesiumtillskott. Jag har (även när jag inte är gravid) vaknat varje morgon med en ångestkänsla i kroppen men sen jag började ta magnesium på daglig basis så vaknar jag pigg och glad. Ungefär 90% har magensiumbrist så värt att prova.  
  • Körsbärsblomma
    Karniia skrev 2015-11-10 22:11:10 följande:
    Jag kan fixa. vilket barn i ordningen? 
    Om det går vägen så blir det vårt andra barn med BF 11juli. Tack!!
Svar på tråden BF juli 2016