Vill ha kontakt med andra som planerar IVF i början av 2016
Hur nära inpå första ultraljud och blodprov blev det ägguttag? 1 dag efter eller mer?
Hur nära inpå första ultraljud och blodprov blev det ägguttag? 1 dag efter eller mer?
Har oxå haft första ul idag. Tyvärr för få och små blåsor plus ett lågt östradio på 400. Fått höja Gonal -f till 400! :(. Nån med erfarenhet av att dom ändå kan växa till sig fast det börjar trögt?
Update:
Innan vi blev beviljade IVF såg man bara en follikel vid ett UL.
Idag efter 7 dagars Menopur 450 och 3 dagar med Cetrorelix har jag 4 stycken folliklar. 2 på höger och 2 på vänster. Varderar har 16 och sedan en 11 och en 12, antar att det är mm. Skall tillbaks igen på fredag för ett till scan och förmodat plock på Måndag. De sa att det var framförallt de 3 större som de fokuserade på i nuläget. Så dåblir det till att bli "sjuk" i några dagar. Hur länge tar de för dem att föra ihop färska ägg och spermier, glömde fråga. Får ta det på fredag med dem.
Ikväll firar vi med hemgjorda våfflor på svenskt vis. Känns hoppfullt. Min tidiga mens spelade tydligen ingen roll i sammanhanget, gött!
Tack för peppande ord. Känns bättre idagmen vad drygt det är att kräva så hög dos. Har man ju inte så mycket mer att ta till sen om man fortfarande inte svarar liksom. Du körde korta va? Tror att jag blev nedreglerad sent för fick svetsningarna i princip när jag sprayat klart och då blir det ju en fördröjning på allt tänker jag..
Hoppas att lilla embryot mår bra hos dig! Vilken taktik ska du köra på gravtest? Vänta utsatt dag eller börja testa tidigt ?
Hej! Ni som gör långa protokollet.
Idag ska jag börja med sprutorna och halvera nässprayet. Tog ni sprutan på samma tid som nässprayet?