loppi skrev 2016-01-22 16:46:22 följande:
17 dagar, låter som en lång evighet. Håller med dig om att bättre att vänta, svaret kommer ju tids nog ändå.
Plock på Tisdag nästa vecka så spännande.. 3 folliclar 19,18 och 16, den 4e verkar inte utveckla sig alls. Sedan får vi se vad som händer med alltihopa. Blir till och städa och fixa mat i helgen eftersom man kommer vara rätt utslagen tisdag och onsdag antar jag.Cetrotide skall jag ta påsöndag kväll..
Några tips inför äggplocket?
Ja, det känns som en evighet också. Men det får väl lov att vara det. Om en dryg vecka blir man ju antingen överlycklig eller totalt förstörd. Så det är liksom inte mycket att göra åt innan dess. Om jag inte typ får mens innan och får en föraning så att säga... Men det hoppas vi ju inte på. Förstås. Men om det ändå ska vara negativt så kanske det är lika bra. Vi får se hur det går. Släpp inte tummarna
Härligt att du fått tid för äggplock! Önskar dig lycka till och ska tänka på dig då
Men har nog inga direkta tips. Du ska ju fasta och så, men det är ju sånt du redan fått veta av kliniken? Annars är det ju bara att ta det som det kommer. Hoppas det är fina ägg i alla dina blåsor! <3