• stajlish

Vill ha kontakt med andra som planerar IVF i början av 2016

Iskristall skrev 2015-12-07 21:50:17 följande:
    Lycka till på söndag stajlish!
    Tack! Lär nog tjuvtesta på fredag... :D
  • stajlish
    hope88 skrev 2015-12-08 14:04:33 följande:
    Förstår det ;) Ja det får man vara glad över :) Hoppas jag också kommer dit! Spännande håller tummarna för plus! Kommer du tjuvtesta? :p

Tack =)
    Ja, fredag har vi sagt... två dagar innan testdag =)
  • stajlish
    IVF lista (fyll på vartefter) 

Regnbågsdröm: 29 år (om typ 1,5 vecka) och går på RMC i Malmö. IVF 2. Långt protokoll. Spraystart 10/12. Planerat ÄP vecka 2. Kan även nämna att jag lever i samkönad relation, men det märks ju kanske på namnet ;) 

Hope 88; 27 år. Går på Huddinge sjukhus (landstingsfinansierat) Kort protokoll. IVF 1. Sprutstart 29/11, ÄP 9/12. Gift sedan i somras med min ungdomskärlek. 

Stajlish: 30 (fyller 31 om en dryg vecka), Sahlgrenska Göteborg, IVF 1, Sprutstart 12/11, ÄP 26/11, ET 28/11 & TD 13/12 =)

Gravid:
  • stajlish
    JOLI skrev 2015-12-09 07:47:44 följande:
    Åh det är ju snart, vad spännande!!! :D
    Ja, men tiden går såååå sakta.. o imorses hade jag för första gången lite lite ljusrosa Lutinus-gegg... undrar vad det betyder? Det känns som att mensen är på väg... :/
  • stajlish
    IVF lista (fyll på vartefter) 

Regnbågsdröm: 29 år (om typ 1,5 vecka) och går på RMC i Malmö. IVF 2. Långt protokoll. Spraystart 10/12. Planerat ÄP vecka 2. Kan även nämna att jag lever i samkönad relation, men det märks ju kanske på namnet ;) 

Hope 88; 27 år. Går på Huddinge sjukhus (landstingsfinansierat) Kort protokoll. IVF 1. Sprutstart 29/11, ÄP 9/12. Insättning 11/12. Gift sedan i somras med min ungdomskärlek. 

Stajlish: 30 (fyller 31 om en dryg vecka), Sahlgrenska Göteborg, IVF 1, Sprutstart 12/11, ÄP 26/11, ET 28/11 & TD 13/12. Gift =)

Celavie1: 39 år, Västerås fertilitetscentrum, inväntar start. Sambo sedan 8 år.

Nicka: 34 år, går på distans på Carlanderska i Gbg. 4e IVF försöket. Första gången med långt protokoll,äggplock 16 dec. Sambo.

Fredag: 37. startar korta programmet i jan. Carl von linne kliniken Uppsala. Gift.
  • stajlish
    Fredag skrev 2015-12-09 21:58:35 följande:
    Hopas det går bra. Det gör det säkert. Håller tummarna. ?.

Någon som gjort befruktning med icis? eller Kirurgiskt?
    Vi har gjort ICSI
  • stajlish
    Fredag skrev 2015-12-10 07:27:11 följande:
    blev det kirurgiskt eller vanlig icsi?
    Vanlig
  • stajlish

Det blev inget för oss denna gång! =( Trist. Men nu blickar vi framåt och det blir FET av vår blastocyst v.3 =) Hoppas på bättre lycka då! 2016 SKA bli vårt år! Hoppas ni mår ni här i tråden =)

• stajlish
    Nicka skrev 2015-12-14 21:03:11 följande:
    Så tråkigt :( vad hände?
    Kommer att bli totalfrys för oss så jag hoppas på några guldägg i frysen och fet i januari.
    2016 måste bli vårt år!!
    Kram
    Vet inte, det tog sig inte bara? :/ Ägget ville väl inte fästa eller nåt... men men, som sagt.. vi hoppas på det i frysen! Då kanske vi får FET ungefär samtidigt? =) Kram
  • stajlish
    Nicka skrev 2015-12-14 21:43:45 följande:
    Vet inte när de blir fet för oss, minns inte om mensen kan bli sen, annars så ska den komma runt den 27 dec.
    Sen har vi inte bestämt oss om vi skall göra fet innan vi är klara med missfallsutredningen och de kan säkert ta sin lilla tid, jag skall lämna fler blodprover om ca 6 veckor..
    Frågan är ju om man ska chansa innan man kanske har fått svar.
    Hoppas i vilket fall på ett spännande 2016 för oss alla som kämpar!
    Kram
    Okej. JA! Verkligen! Det är vi värda =) Kram
Svar på tråden Vill ha kontakt med andra som planerar IVF i början av 2016