-
Ja, man blir nästan beroende, haha! =) Man vill liksom se att det är nåt kvar där!Kärlekövervinnerallt skrev 2016-02-04 22:59:49 följande:Härligt ???? när jag var gravid för några årsedan med hjälp av pergotime som tyvärr slutade i mf så testade jag mig tyå varje vecka. Kunde knappt tro att det var sant hehe
-
Jaaa, verkligen! =) Nu längtar jag till VUL. Hoppas blastisen vill stanna nu bara!lallallalla skrev 2016-02-05 06:44:49 följande:Åhhh.. underbart!!
-
Tack! :) Ja, nu har jag meddelat Sahlgrenska att jag är gravid och även bokat tid för inskrivningssamtal hos MVC här hemma =) Känns mer på riktigt nu.. längtar till VUL!Iskristall skrev 2016-02-05 06:45:04 följande:
Å så underbart att läsa om er plussande tjejer!
Grattis jewel och stajlish återigen. Kul att se dina test som ökar!
Välkommen Queen5683! Får du andra mediciner i budapest än i sverige?
-
Får lite olika beroende på var jag räknar ut.. men mellan 12-15 oktober =)jewel skrev 2016-02-05 07:34:43 följande:Härligt att se testen öka! Bf 16 okt, när har du?
-
Verkligen! :)Mariana79 skrev 2016-02-05 09:08:24 följande:Åhh vilken vacker syn! <3
-
Tack! =) Lycka till imorgon, håller tummarna för ett plus!Linnsan skrev 2016-02-05 10:14:29 följande:grattis vad kul!!
själv har jag testdag imorgon???? -
Tack! Spännande, med en blastocyst? =)Libra1 skrev 2016-02-05 11:57:21 följande:
Grattis till plussen!!! :)
Idag har jag ET!!! :)
-
Det ÄR orättvist! Sjukt bittert.. man blir både arg och ledsen pga det! Vissa får barn hur lätt som helst, o vi får kämpa med diverse hormonbehandlingar osv...inte okej! Mensvärk hade jag med, typ molvärk o jag trodde de va mensen som var på g.. men de va de inte..de va tydligen växtvärk! Så de behöver inte betyda att de är kört! När är din TD?BK1986 skrev 2016-02-05 14:28:44 följande:
Varnar redan här i början för ett mycket negativt inlägg så att ni som inte vill läsa kan hoppa vidare redan nu. ;)
Vet inte hur ni andra känner, men för mig är sociala medier rent plågeri. Barnbilder går väl an, men de ständiga bebismagarna, ultraljudsbilderna och filmerna på när bebisen sparkar inne i magen förstör mig. Och det är så svårt att bara låta bli att gå in också. Det gör så ont att andra får gå runt och vara gravida utan att ha kämpat ens lite samtidigt som vi sitter här och går genom behandlingar och självplågeri för att få uppleva samma sak. Livet kan vara så orättvist.
Idag har jag mensvärk dessutom vilket gör mig skiträdd att det inte gått vägen. Är såklart glad för er som plussat, men rädd för min egen skull. Så många känslor som man kastas mellan. Är mycket glad att ha hittat denna tråd. Det är så skönt att vi alla kan dela med oss av tankar, känslor och funderingar där vi sitter i denna båt.
Nu är det slutraljerat för denna gång. ;)
-
Jag testade svagt plus på RD7 med en 6-dagars blastocyst! Min testdag är ju egentligen imorgon. 14 dagar efter FET skulle jag testa enligt dom på Sahlgrenska. Ja, förstår hur du menar...så kände jag lite med, samtidigt som jag gillade tanken av o testa tidigt för då är de ändå inte säkert det är kört om det är negativt... har ju läst om många som får plus först på den riktiga testtdagen typ! Hoppas verkligen det går vägen för er den här gången!BK1986 skrev 2016-02-05 15:33:17 följande:Håller verkligen tummarna för det! Idag är jag på RD 7 med ett tvådagars embryo. Har egentligen TD den 17/2, alltså 21(!) dagar efter ÄP. Men om du plussat idag så tänker jag att jag kanske kan testa på söndag. Är dock rädd för falska besked. Det känns på något sätt tryggt att inte veta. Då är det åtminstone inte negativt iallafall.
-
Ok! Härligt =)Libra1 skrev 2016-02-05 15:43:35 följande:Nej det blev två stycken 3-dagars. :)