Donna85 skrev 2015-12-30 21:54:23 följande:
Jag har oxå känt bebis 2 ggr, är i v 13 + 2 :) Har legat/halvsuttit båda gångerna och känt nåt snabbt fladdra till. Fasar för slutet när det känns som man har en alien i magen och man ser en fot tryckas ut :/ Har tyckt att det varit lika obehagligt båda gångerna tidigare...
Usch har fått urinvägsinfektion, kände av det lite smått häromdagen men det gick över efter lite citronvatten. Idag kom det tillbaka pang bom, tänkte bara åkt hem och behandlat det lite själv men fick för mig att ringa 1177 och det va ju tur för de sa att man måste behandla direkt när man är gravid. Så fick en snabb tid på vc och lite pencelin. Hoppas det går över snabbt och inget hunnit hända med bebis.
Någon här som tänker göra 3d ul? Jag kikade lite på det idag, ångrade att jag inte gjorde det med sista sonen. Får vänta tills v 26 verkar det som.
Ush på urinvägsinfektion :(
Jag har funderat på 3D men måste åka till Stockholm för att göra det (bor på Gotland) så det blir lite omständligt. Om jag har vägarna förbi under våren kanske jag bokar in något. Har inte gjort det på varken ettan eller tvåan, så det skulle vara kul :)
Gott nytt år på er alla förresten! I går gick vi ut offentligt till alla som jag känner så nu ska jag med gott samvete ha en tajt klänning i dag och visa magen