• Snorkfraken91

BF juni/juli

Hej!

Här är en tråd för oss som har BF i juni och juli. Vi är några från tråden "Just slutat med p-piller någon fler?" som följs åt här, men andra är självklart också varmt välkomna! Glad 

Presentera er och skriv BF så kommer jag eftersom att fylla på en lista! {#emotions_dlg.flower}

• Svar på tråden BF juni/juli
  • Rosen5824

Kan även lägga till att jag blev fram flyttad två dagar. Så nu beräknas den komma den 26 juni. Min ena kompis vill att jag ska gå över 1 dag för då blir det på hennes födelsedag, så vi får se Flört

• Mamacitaa

Vilket härligt besked Rosen :D nu kan du bara njuta av din friska bebis i magen :))

7 Maj/ 8 okt/21 aug/BF 2016
  • mammsen79
    Rosen5824 skrev 2015-12-18 15:14:33 följande:

ÅÅÅ vad lycklig jag är! Var på UL idag och det gick så bra! En liten knodd låg där inne och rörde på sig, sen skulle det mätas nackspalt och då bestämde den sig för att somna  Och den rörde bara på sig en gång när jag hostade. Men den bilden räckte och resultatet på KUB var mycket låg risk Så nu är jag bara så lycklig och glad, det är en frisk liten bebis i min mage 

Här är ett av de 4 bilderna vi fick med oss hem 

Åh vad bra man ser.och vad skönt att allt såg bra ut ????kunde de se könet? Vilken v är du i?Själv ska jag göra det den 30/12
  • Rosen5824

tack så mycket alla! Skrattande Jag är i v.13 idag (12+6) så imon är det v.14

mammsen79 skrev 2015-12-19 00:01:22 följande:
    Åh vad bra man ser.och vad skönt att allt såg bra ut ????kunde de se könet? Vilken v är du i?Själv ska jag göra det den 30/12
    Kunde inte se nått kön än, tror det är för tidigt. Men vill nog inte veta fören den är ute Flört Magkänslan säger en ficka men har kanske fel, hihi. Hoppas du får en lika bra upplevelse som jag! Lycka till den 30!
  • mammsen79
    Rosen5824 skrev 2015-12-19 22:19:41 följande:

tack så mycket alla!  Jag är i v.13 idag (12+6) så imon är det v.14

Kunde inte se nått kön än, tror det är för tidigt. Men vill nog inte veta fören den är ute  Magkänslan säger en ficka men har kanske fel, hihi. Hoppas du får en lika bra upplevelse som jag! Lycka till den 30!

Tack så mycket, jag längtar
  • wishforbabysobad

Hej! Tänkte presentera mig lite här! Efter att jag och min partner har försökt ett tag så har vi äntligen lyckats! Jag heter Sofie och är 22 år och är gravid med första barnet. Jag har bf den 27/6 och är nu i v. 12+5!

• Rosen5824
    wishforbabysobad skrev 2015-12-20 10:29:50 följande:

Hej! Tänkte presentera mig lite här! Efter att jag och min partner har försökt ett tag så har vi äntligen lyckats! Jag heter Sofie och är 22 år och är gravid med första barnet. Jag har bf den 27/6 och är nu i v. 12+5!

Vad trevligt! Grattis! Då är du dagen efter mig :) 
    Längtar till vi får träffa dig, min skatt i magen!