ElinB86 skrev 2015-10-30 09:03:09 följande:
Hej allihopa!
Jag blev medlem i familjeliv idag och hittade denna tråden. Hoppar gärna på!
Jag är 29 år och jag och min sambo väntar vårt första barn, är i v11 (10+3). Vi har försökt väldigt länge, nästan 3 år, så det här barnet är mer än välkommet!
BF 23/5 2016. Jag tycker jag hade mer symptom förut, illamående, spända bröst, humörsvängningar bl.a. Nu är endast trötthet och att kliva upp och kissa på nätterna kvar.. Har aldrig spytt men mått lite illa på eftermiddagarna fram till kanske v.9. Sen bara försvann de flesta symptomen.. är lite orolig över detta då man läst en del om MA fast också om nåt som hette "spökveckor" där många känner sig icke gravida? Nån mer som känner av detta? Ska på KUB test 12/11 vilket är om 2 v, hoppas hoppas hoppas nåt rör sig där inne då!!
Kram till er alla![/
[quote=75938377][quote-nick]ElinB86 skrev 2015-10-30 09:03:09 följande:[/quote-nick]Hej allihopa!
Jag blev medlem i familjeliv idag och hittade denna tråden. Hoppar gärna på!
Jag är 29 år och jag och min sambo väntar vårt första barn, är i v11 (10+3). Vi har försökt väldigt länge, nästan 3 år, så det här barnet är mer än välkommet!
BF 23/5 2016. Jag tycker jag hade mer symptom förut, illamående, spända bröst, humörsvängningar bl.a. Nu är endast trötthet och att kliva upp och kissa på nätterna kvar.. Har aldrig spytt men mått lite illa på eftermiddagarna fram till kanske v.9. Sen bara försvann de flesta symptomen.. är lite orolig över detta då man läst en del om MA fast också om nåt som hette "spökveckor" där många känner sig icke gravida? Nån mer som känner av detta? Ska på KUB test 12/11 vilket är om 2 v, hoppas hoppas hoppas nåt rör sig där inne då!!
Kram till er alla!
Hej och välkommen!
Jag är 28 år och det är också första barnet.
Vad skönt att det lyckades för er till slut, själv hade vi turen att "råka" bli gravida så vi slapp pressen
Är också i v 11 (10+0) och har bf 28/5, kuben gör vi 13/11, känns häftigt att vi är så nära varandra med allt
Typ exakt samma symptom också bara att jag även har känningar av foglossning :-/
Lycka till med allt! Ska bli kul att följas åt.