Seemlan skrev 2015-10-26 07:29:28 följande:
Vad kul! Känner likadant att alla andra verkar känna varandra typ ????
Jag har varit väldigt illamående men det har faktiskt lagt sig lite senaste dagarna, blandade känslor. Skönt att må bra men blir samtidigt oroligt att något hänt bebisen.. Dock misstänker bm stt jag fått tidig foglossning så ska till läkare på tisdag.. Håller tummarna att så inte är fallet
Var era bebisar planerade? Har allt isåfall gått bra för er?
Vår bebis var oplanerad men ack så välkommen! (Vi hade tänkt börja i vår annars)
Eller hur! Kul med en tråd där vi är lite färre! :)
Jag mår oförskämt bra faktiskt... Inget illamående och inte trött alls, snarare tvärt om! Ligger vaken hela nätterna och stirrar i taket... Enda "gravidsymptomet" jag har tror jag. Kissar i och för sig lite oftare än vanligt, men det är liksom uthärdligt ;)
Vår bebis var inte planerad, dock väldigt välkommen så det var aldrig något prat om abort :)
Har någon av er varit och gjort vul? Jag var och gjorde ett för två veckor sedan och blev tillbakaflyttad hela 8 dagar mot vad jag själv hade räknat ut, vilket innebär att jag skulle testat positivt bara fem dagar efter befruktningen... Känns inte rimligt, men jag hoppas att allt står rätt till med den lille i alla fall, trots att den var "för liten"... På vul i vecka 7+1 syntes det lilla hjärtat picka i alla fall, så jag försöker att inte oroa mig allt för mycket!