1:a IVF behandlingsstart oktober/november
Hur känner du dig Tjorven1980? Ruvardag 6 idag va? =) Håller tummarna för dig!
Hur känner du dig Tjorven1980? Ruvardag 6 idag va? =) Håller tummarna för dig!
Ni som plussat!! Har ni blött något i början av er graviditet utan att det lett till missfall?
Har som mensvärk nu och kommer lite blod :(
Jo, jag blir kvar! Även om vi måste ta en paus en månad så vill jag ju veta hur de går för alla andra. Och höra hur tex din graviditet fortskrider
Ruvardag 7 idag. Har en otrevlig känsla av att min mens är på väg. Lite ont i magen, som en svag mensvärk. Hoppas innerligt att det är en felaktig känsla. Vill bara att tiden ska gå. På vilken dag har ni andra fått er mens? Det är 12 dagar sedan jag tog ägglossnignssprutan. Brukar få mens 12-14 dagar efter positivt ältest. Svårt att veta när den ska komma efter alla sprutor och hormoner som tillförts till kroppen.
Nä det känns inte alls kul. Men skulle det leda till tidigt missfall så tycker jag nog att det borde ha börjat blöda mer än vad det gör nu. Det kommer ju inget i trosskyddet tex. Utan bara när jag torkar mig.
Vi ska ringa imorgon :) får se vad de säger.
Tack! Hoppas det. Jag börjar bli mer och mer orolig för MF. Har mer ont i magen och blöder mer rött blod nu.
Såg att kliniken inte är öppen nu. Utan telefontid på tisdag :(
Ska man bara vänta och se vad som händer? Eller bör man åka in och kolla?
Kram
Nä, inte mer än att det förmodligen blir nu i början på året. Vi vill ju ha den gjord så fort som möjligt egentligen. Först hade vi tänkt att vänta helt med våra ivf-försök till efter, men eftersom det drog ut på tiden med operationen så startade vi med ivf iallafall.
Ja vi kanske hinner med ett försök till?! Vi får se. Kliniken öppnar inte igen förrän den 7/1, ev kunde nån vara där och svara i telefon 5/1, innan dess kan vi inte göra nåt. Ska ni ringa i morgon?
Missfall. Vaknade nu och blöder mycket mörkt blod. Tog ett test och inte ens ett svagt sträck visade sig!
Nu har jag pratat med en underbar barnmorska på kliniken! Nu ska läkarna gå igenom den tidigare behandlingen för att komma på en ny behandling till mensen i januari så det känns bra. Ska även in på ett ultraljud nästa tisdag för att se att allt ser bra ut inför nästa behandling så känns lite bättre nu.
Bara försöka vila upp sig lite nu!