• Elliott94

Första barnet BF juni 2016

Har testat svaga plus och idag vågade jag mig på ett clearblue digital.
    Hade tyckte de hade varit roligt att följas åt.
    Om jag tar från min sista mens första dag så är jag beräknad till 6/6-2016.
    Någon mer med första barnet och BF i juni 2016?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-10-04 10:56
    ? tillägg

3 Juni
    little­missE - 24år, 1:a barnet, Öland

6 Juni
    Tessan120 - 30 år, 1:a barnet, Bålsta

6 Juni
    Elliott94 - 21 år, 1:a barnet, Trelleborg

9 Juni
    Knaappeen - 25 år, 1:a barnet, Västerås

10 Juni
    Erla4 - 26 år, 1:a barnet, Mellerud

13 Juni
    Ellaria - 26 år, 1:a barnet, Ängelholm

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-10-09 06:49
    8 Juni
    Pyretsmamma82 -

• Svar på tråden Första barnet BF juni 2016
  • JaninaH

vaknade upp igår och hade inget illamående, samma idag, 2 bra dagar där jag kunnat äta mera, och må bättre! :D 9+1 idag

jag tappade nästan 3 kilo på 1 vecka 5 dagar vilket är sjukt mycket, dock haft min gastric bypass, men igår på inskrivningen väger jag samma som jag gjorde sist jag vägde mig, så har inte tappat någon vikt på 6 dagarna! :D

Den dagen som jag får hålla dig i min famn, den dagen kommer mitt liv vara fullbordat!
  • Liinaa91
    JaninaH skrev 2015-11-14 14:47:07 följande:

vaknade upp igår och hade inget illamående, samma idag, 2 bra dagar där jag kunnat äta mera, och må bättre! :D 9+1 idag

jag tappade nästan 3 kilo på 1 vecka 5 dagar vilket är sjukt mycket, dock haft min gastric bypass, men igår på inskrivningen väger jag samma som jag gjorde sist jag vägde mig, så har inte tappat någon vikt på 6 dagarna! :D

Jätte bra ju! Barnet får näring från dig så även om du går ner i vikt så bör du inte vara orolig.. om det nu inte är jätte mycket.
  • Rosen5824
    Missdalvik skrev 2015-11-15 11:17:04 följande:

Går in i v12 idag, när denna veckan är slut så kan vi andas ut lite! :)

Igår gick jag in i v.9 längtar så till v.12 men längtar mer till den 18 dec då jag ska på UL. Både jag och maken vill andras ut! 
  • Missdalvik
    Rosen5824 skrev 2015-11-15 12:47:44 följande:

Igår gick jag in i v.9 längtar så till v.12 men längtar mer till den 18 dec då jag ska på UL. Både jag och maken vill andras ut! 

Hoppas det går fort för er!! Vi har kub den 27:e, längtar ihjäl oss! Samtidigt är man lite rädd för att dom ska upptäcka att något är fel. Har vart så rädd för MA eftersom mina symtom har minskat drastiskt. Men idag ligger jag halvdöd i sängen med sånt sinnessjukt illamående, och det är jag nästan glad över! :)
  • Jensan911

Får man fråga hur många av er som planerat denna graviditet? Min var inte planerad för fem öre, så går det när man slarvar med skydd... Men sååååå välkommen, jag känner mig oerhört lycklig över att bli mamma! Min pojkvän var inte så glad i början, men nu så!

• tessan120
    Jensan911 skrev 2015-11-15 15:38:12 följande:

Får man fråga hur många av er som planerat denna graviditet? Min var inte planerad för fem öre, så går det när man slarvar med skydd... Men sååååå välkommen, jag känner mig oerhört lycklig över att bli mamma! Min pojkvän var inte så glad i början, men nu så!

Vår var planerad. Vi hade försökt i 4 månader innan vi lyckades. Vi började prata om barn för flera år sedan men ville ha mer saker gjorda innan vi började försöka. Bland annat att jag ska ha fast jobb, bröllop + bröllopsresa samt flytta.
  • Missdalvik
    Jensan911 skrev 2015-11-15 15:38:12 följande:

Vår var planerad, hade försökt i sju månader innan plusset kom. Just den månaden så bestämde vi att vi skiter i alla äl-tester och sånt, vi myser när vi känner för det. Och vips så hände det. :)
Svar på tråden Första barnet BF juni 2016