• Elliott94

Första barnet BF juni 2016

Har testat svaga plus och idag vågade jag mig på ett clearblue digital.
    Hade tyckte de hade varit roligt att följas åt.
    Om jag tar från min sista mens första dag så är jag beräknad till 6/6-2016.
    Någon mer med första barnet och BF i juni 2016?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-10-04 10:56
    ? tillägg

3 Juni
    little­missE - 24år, 1:a barnet, Öland

6 Juni
    Tessan120 - 30 år, 1:a barnet, Bålsta

6 Juni
    Elliott94 - 21 år, 1:a barnet, Trelleborg

9 Juni
    Knaappeen - 25 år, 1:a barnet, Västerås

10 Juni
    Erla4 - 26 år, 1:a barnet, Mellerud

13 Juni
    Ellaria - 26 år, 1:a barnet, Ängelholm

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-10-09 06:49
    8 Juni
    Pyretsmamma82 -

• Svar på tråden Första barnet BF juni 2016
  • Tiana
    Ajvar skrev 2015-11-19 08:45:20 följande:

Huva, idag ska jag på tidigt UL (v 9 om jag har rätt) och är.så.nervös. Drömde att dom hittade ett extra bröst istället för ett foster(?) inatt. Tog oss ett bra tag till att komma dit vi är idag (PCOS) och eftersom min kropp lever sitt egna lilla liv har jag förstås tänkt tanken att det kanske är helt tomt där inne. Jag hoppas så innerligt att jag får se någonting idag som får mig på bättre tankar.

Känner igen det där. Jag själv drömde att det var polyper istället för bebis :P

Tror och hoppas att allt är ok för er.
  • Pyretsmamma82

Vår hund är mer mysig. Ska sova bredvid mig i sängen och gärna vid magen. Det har han aldrig gjort förut. Så han känner av det han med.

• Jensan911
    tessan120 skrev 2015-11-19 07:48:50 följande:

Jag märker stor skillnad på min hund. Hon har alltid varit väldigt mattig men hon nu är hon extrem. Igår gick jag hem från jobbet för att jag mådde illa. När jag sedan kom hem så skulle hon prompt sitta i mitt knä när jag skulle spy, hon är en liten mops men samtidigt väldigt jobbigt att ha i knät just denna situation. Eftersom jag hela tiden puttade bort henne så till slut satte hon sig nära med en tass på mig. Hon har otrolig koll på mig hela tiden och är supergosig jämt. 

Kul att man märker sån skillnad så tidigt! 

Åh så fint!!
  • Missdalvik

Mitt lilla hjärta ligger just nu under täcket med mig när vi ska vila lite. Tur hon inte är stor! (Chihuahua) såhär mysig och närgången har hon aldrig vart innan, då är hon extremt mammig från början. Tror hon vaktar lillebror i magen <3 vi gissar på lillebror iaf, magkänslan brukar ha rätt :D

• Ajvar
    Tiana skrev 2015-11-19 09:58:15 följande:
    Känner igen det där. Jag själv drömde att det var polyper istället för bebis :P

Tror och hoppas att allt är ok för er.
    Tjohoo allt såg fint ut och vi fick se vår lilla räka som hade fest där inne. Helt overkligt att se ett hjärta och små armar som viftar!! V 8+4 och kub bokat till innan jul :)
  • En del av oss

[quote=76022448][quote-nick]Ajvar skrev 2015-11-19 15:31:01 följande:[/quote-nick]

Tjohoo allt såg fint ut och vi fick se vår lilla räka som hade fest där inne. Helt overkligt att se ett hjärta och små armar som viftar!! V 8+4 och kub bokat till innan jul :)

[/

Grattis

Min lilla mätes till 13.6 mm idag och framflyttad 2 dagar till v.7+5 istället för 7+3. Hjärtat slog helt underbart lättad. Missfallsrisken har sjunkit från 30% till bara 3% så det ska fasiken mycket till nu om det ska gå käpprätt åt helvete.

Om allt går bra går min dröm i uppfyllelse juni/juli 2016 efter flertalet MF/MA
  • Ajvar
    En del av oss skrev 2015-11-19 15:43:21 följande:

[quote=76022448][quote-nick]Ajvar skrev 2015-11-19 15:31:01 följande:[/quote-nick]

[/

Grattis

Min lilla mätes till 13.6 mm idag och framflyttad 2 dagar till v.7+5 istället för 7+3. Hjärtat slog helt underbart lättad. Missfallsrisken har sjunkit från 30% till bara 3% så det ska fasiken mycket till nu om det ska gå käpprätt åt helvete.

Häftigt, grattis själv!! Vi hade en 22mm där inne :). Pratade ni alltså om missfallsrisk? Fick du en siffra så? Det fick inte jag förutom att allt såg fint ut där inne
  • En del av oss

Tack risken hade för mig sjunkit från 30 till 3%. Allt såg perfekt ut. Jag har ju gått hos gyn pga upprepade MA och tyvärr väldigt väldigt många missfall.

• Rosen5824
    En del av oss skrev 2015-11-19 16:01:37 följande:

Tack risken hade för mig sjunkit från 30 till 3%. Allt såg perfekt ut. Jag har ju gått hos gyn pga upprepade MA och tyvärr väldigt väldigt många missfall.

Å vad kul att höra att allt är bra! Håller tummarna!
  • En del av oss

Tack!

Någon som kollar på tv 3 vad ettbarn kostar?

Svar på tråden Första barnet BF juni 2016