Fick missfall igår och blödde så mycket så jag blev inlagd. Åkte till akuten och blödde först ner deras toalett i entrén sedan körde de in mig till ett rum och visade mig nästa toalett som jag nog blödde ner 3 gånger. De gav mig jätteblöjor som jag blödde ner bara jag ställde mig upp och varje gång så mycket att det rann över. Vet inte hur många jag fyllde men de vågade inte släppa hem mig iaf. Svimmade aldrig utan mådde faktiskt rätt bra. Dock fick jag sådan hemsk smärta så jag fick morfinliknande smärtstillande. Sen på avdelningen så såg ju den toaletten jag hade ut som om någon blivit mördad där inne. Tur jag inte delade den med någon iaf och sen orkade jag städa lite själv. Fick göra 3 ul för att kolla att det rann ut som det skulle, det sista ul idag visade att lite var kvar så fick tabletter för att livmodern ska minska i storlek och sen ska jag kolla hcg värdet tre gånger. Om jag får ont igen eller börja blöda mer igen så är det akuten som gäller. Kan dock fortfarande vara risk att jag får skrapas om nu inte värdet går upp som det ska.
Idag är jag helt slut och känner mig tom på många vis men konstigt nog lite lättad. Kände mig inte riktigt redo att bli mamma men nu kan jag faktiskt tänka mig att börja planera för nästa gång. Jag är iaf jävligt glad att jag inte är rädd för blod men gårdagen var nog lite för mycket i alla fall.
Var i v 14+3 men fostret var borta när jag gjorde ul på akuten så vi vet inte när det dött. Blödde mycket hemma innan och sen även när jag kom in till akuten innan de gjort ul så det kan jag ha tappat när som helst där. Är glad att min kropp löste det här själv utan operation och förhoppningsvis utan skrapning. Men däremot fick jag blodstillande medicin för det ville inte stoppa och även dropp.