• ttcmommy

Vi som börjar Insemination Höst/Vinter

Hej,
    Den 14th Juli har jag gjort spolning av mina äggledare och nu väntar jag för ny remiss vidare. Jag hoppas att jag kan börjar med insemination på höst/vinter.
    Några fler som vill följas?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-08-11 16:00
    Jag missade att skriva, är det insemination för höst / vinter för 2015

• Svar på tråden Vi som börjar Insemination Höst/Vinter
  • mttp

Åh det är ett gott tecken om.du känner molnvärk. Min vän kände oco det efter hennes insemination. Å det blev positivt ly ka till

• FruA78

Tack så mycket för peppen :) Det behövde jag, ibland kommer de negativa tankarna att det inte kommer att fungera.

Hur går det för dig är det snart dags för tredje försöket? Kör du också med hormonstimulering? Håller tummarna, tredje gången gillt för er!

• FruA78
    Decibel84 skrev 2015-10-21 21:08:23 följande:

Imorgon gyn för att se om jag får börja med pergotime
    hoppas!

Håller tummarna att du snart kan börja med pergotime.
  • Decibel84

Det gick bra idag, pergotime delar dom dock inte ut längre så jag fick letrozol(tror den hette så)
    Som jag nu ska äta till den 26e

• FruA78
    Decibel84 skrev 2015-10-22 18:16:19 följande:

Det gick bra idag, pergotime delar dom dock inte ut längre så jag fick letrozol(tror den hette så)
    Som jag nu ska äta till den 26e

Vad bra att allt såg bra ut, spännande :) Jag åt också Letrozole.
  • mttp

Hej tjejer

Brukar det vara så att när man väntar på mens så kommer den ej. Och när man ej vill ha mens så kommer den grrrr!!

Min mens har typ bara försvinner pga att jag väntar på den så jag kan sätta igång mina behandling inför insem :( försenad 5 dgr. Det tar kål på mig.

Kan mens bara försvinna sådär?

Är riktigt nojig nu. Min mens har alltid varit punktlig :(

• Decibel84
    mttp skrev 2015-10-23 08:44:37 följande:

Hej tjejer

Brukar det vara så att när man väntar på mens så kommer den ej. Och när man ej vill ha mens så kommer den grrrr!!

Min mens har typ bara försvinner pga att jag väntar på den så jag kan sätta igång mina behandling inför insem :( försenad 5 dgr. Det tar kål på mig.

Kan mens bara försvinna sådär?

Är riktigt nojig nu. Min mens har alltid varit punktlig :(

är din mens försenad så kan du ju vara gravid?:)
  • mttp

Nej är ej gravid . Har testat mig . Det e det som.är så skumt att det e negativt å ingen mens. Konstigt.

Jag gjorde akutpunktur för att öka mina chanser inför insemination men så försvann mensen.

• Decibel84
    mttp skrev 2015-10-24 22:02:12 följande:

Nej är ej gravid . Har testat mig . Det e det som.är så skumt att det e negativt å ingen mens. Konstigt.

Jag gjorde akutpunktur för att öka mina chanser inför insemination men så försvann mensen.

Det finns de som plussar sent i en graviditet
    Har du regelbunden mens inte tagit några preparat eller hormoner och mensen plötsligt inte kommer så tyder det ofta på graviditet:)
Svar på tråden Vi som börjar Insemination Höst/Vinter