Vi som börjar Insemination Höst/Vinter
Hejhej
Jag har gjort 2 st misslyckad insem.
Ska göra min 3e så snart mensen å ägglossning kommer igång.
Vad har ni för "fel" för min del är det manlig faktor
Hejhej
Jag har gjort 2 st misslyckad insem.
Ska göra min 3e så snart mensen å ägglossning kommer igång.
Vad har ni för "fel" för min del är det manlig faktor
Hej!
Vi gjorde vår första insemination den 8 sept efter att ha försökt i tre år. Nu väntar vi bara på att se om det faktiskt har gått vägen.
Hur har det gått för dig? Blir det insemination nu i höst?
Åh det är ett gott tecken om.du känner molnvärk. Min vän kände oco det efter hennes insemination. Å det blev positivt ly ka till
Hej tjejer
Brukar det vara så att när man väntar på mens så kommer den ej. Och när man ej vill ha mens så kommer den grrrr!!
Min mens har typ bara försvinner pga att jag väntar på den så jag kan sätta igång mina behandling inför insem :( försenad 5 dgr. Det tar kål på mig.
Kan mens bara försvinna sådär?
Är riktigt nojig nu. Min mens har alltid varit punktlig :(
Nej är ej gravid . Har testat mig . Det e det som.är så skumt att det e negativt å ingen mens. Konstigt.
Jag gjorde akutpunktur för att öka mina chanser inför insemination men så försvann mensen.
Om det ändå vore så :( få testa mig igen :)
Försök inte tänka så mkt för du kan ändå inte påverka hur dina äggs skick. Försök å må väl och fokus på nåt trevligt :)
Jag tror inte.man ha dåliga ägg. ?
När du är på undersökning så kollar dem upp äggets storlek.. om du har ägglossning så ser dem det. Då är ägget mellan ca 17-22 mm.
Jag har för mig att när man ägglosar så har man 40h på sig att blir befruktad.
Fråga dem hur stora dina äggblåsor är när dem gör ultraljud på dig :) är det i Malmö?
Imorgon ska du dit vilken dag i mens cykel är du i då?
Jag har säkert frågat förr men vad var era fel?
LYCKA TILL IMORGON
Hoppas verkligen det går bra för er
Skulle fått göra min 3e insemination nu i veckan men enligt äggblåsans storlek kommer ägglossning sker på helgen :( men har man lite tur i all skit så kanske ägglosar jag på söndag maybe då få jag insem på mån. Åhh vad drygt det är just nu.
Hjälp.
Läkaren sa till mig att göra en ägglossningstest på lör. Om det är negativt hinner jag med att göra insemination på måndag.
Blev jätteglad att det var negativt på ägglossningtestet imorse, för då skulle det sker på sön då kan man insemineras på mån. MEN på lör kväll testade jag mig igen å det blev positivt :( frågan är om jag hinner å insemination snyft.
Jag ska ringa dem tidigt fråga men tänkte se om ngn här kan eller vet nåt. .
Kanske hittat bra forum för mig. Lång story kort.. fick 2013 en dotter efter insemination. Försöker nu med syskon och har gjort en insemination nu i oktober. Vill inte hoppas på för mycket, det har man ju gjort förr å det kan ju få kännas. Bim imorgon eller på torsdag men ska enligt fertilitetsenheten testa på fredag. Tar lutinus just nu så alla gravidsymtom faller in under biverkningar. Säger jag inte högt att jag hoppas inbillar jag mig att smällen inte blir lika hård.
Det blir ingen insemination för mig imorgon eftersom ägglossade på lör :(
Hej alla kämpe
. Hur går det för er.
Vad pågår
Här har jag gjort mitt 3e inseminatio
Tänkte tjuvtestamig på 11 e dag efter insem. Vad torr ni kommer det visa nåt? Ushh . Ha inga symtom iaf..