• 8411143

Till alla som hävdar att SD är rasister

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-08-11 19:32

• Svar på tråden Till alla som hävdar att SD är rasister
  • lövet2

Alla i SD är naturligtvis inte rasister. En del av dem är bara lite korkade.

• Scoops
    Jag har fortfarande inte träffat någon enda som röstar på SD och samtidigt är påläst...eller har allmänbildning... eller kan formulera hela meningar. 

Jag tror inte att alla SD:are är rasister. Jag tror bara att de är IQ-befriade. Hårt IQ-befriade.
  • Drottningen70

Man behöver inte vara rasist. Idiot är dock ett krav. Oftast är de både och...

• Lillizi
    Drottningen70 skrev 2015-08-09 23:32:03 följande:

Man behöver inte vara rasist. Idiot är dock ett krav. Oftast är de både och...

Varför är man en idiot om man röstar på SD ? Då måste alltså 13% av alla som röstade på dom vara idioter då?
  • KillBill
    Lillizi skrev 2015-08-09 23:35:19 följande:
    Varför är man en idiot om man röstar på SD ? Då måste alltså 13% av alla som röstade på dom vara idioter då?
    Snarare 100% menar du väl?
  • Anonym (C)
    Är 13% av oss som röstade i valet rasister? Skulle inte tro det. Vi är trötta på invandringspolitiken som har drivits i Sverige. 

• Drottningen70

Exakt.
  • Anonym (piggelin)
    KillBill skrev 2015-08-09 23:48:41 följande:
    Snarare 100% menar du väl?
    hahahahahahahahahahahaha, åh, vad jag skrattar Skrattande

Jag röstar på SD och anser mig inte vara rasist. Inte idiot heller. Det enda jag upplever är att ni som inte röstar på SD inte går att diskutera med pga era förutfattade meningar och ilska. Jag skulle jättegärna vilja att ni övertygar mig att SD inte är rätt väg. Men jag lyssnar inte på folk som kallar mig för rasist och idiot.
Svar på tråden Till alla som hävdar att SD är rasister