Till alla som hävdar att SD är rasister
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-08-11 19:32
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-08-11 19:32
Om den här tråden speglar SD-anhängares genomsnittliga mentala status, blir jag mörkrädd
Och tänk, att när jag läser svaren som V-anhängare slänger ur sig, blir jag mörkrädd.
För det är faktiskt så - tro det eller ej - SDs anhängare är individer, inte en enda klunga. Dom som röstar på dom kommer från alla möjliga samhällsklasser och dom jag känner som röstat på dom är både låg- och högutbildade.
Efter valet 2010 är SD kom in i Riksdage, blev jag också galen när jag fick höra att vissa av mina vänner röstat på SD och vägrade först att lyssna och förstå deras argument. Men efter ett tag var det en som fick mig att lyssna och då förstod jag till och med varför dom röstat på SD. Så 2014 så röstade jag faktiskt också på dom, istället för S som jag röstat på förut.
Jag står varken till höger eller vänster, utan någonstans mittimellan, men anser att jag vill rösta på ett parti som bryr sig om sina egna medborjare i första hand, även dom nyinflyttade.
Jag umgås med båda ljus- och mörkhyade så därför anser jag mig inte vara rasist. Inte rasist som ordet betydde förut iaf, men idag kan man bli kallad rasist för det minsta lilla och det är därför många inte bryr sig om det längre, rasist-stämpeln är inte lika skrämmande längre, då ordet slängs ur lite hur som helst.
Men många blundar inför alla problem vi har fått i Sverige med den ökade invandringen för dom är så förbannat rädda för att inte vara "rätt" i sina åsikter.
Ni är väl medvetna om att det finns flera områden i landet, orter i GB, Malmö, Örebro och Stockholm t.ex. där dom boende (invandrare) anser att vi (viita) svenskar inte har att göra. Jag vet för jag känner en som bodde i ett av dessa områden förut och det var inte alltid trevligt att gå ut där.
Eller så kollar du på den här videon och funderar ett varv till på vad det är för ideologisk grund han står på...
Man kan inte själv bestämma om man är rasist eller inte. Gör du eller säger rasistiska saker så är du det ändå. Vet du på allvar inte hur Sverigedemokrater beter sig och uttalar sig? Eller gör du det och tycker det är okej? Tyvärr- då har du bara idiot eller rasist att välja på.
Eller så kollar du på den här videon och funderar ett varv till på vad det är för ideologisk grund han står på...
hahahahahahahahahahahaha, åh, vad jag skrattar
Jag röstar på SD och anser mig inte vara rasist. Inte idiot heller. Det enda jag upplever är att ni som inte röstar på SD inte går att diskutera med pga era förutfattade meningar och ilska. Jag skulle jättegärna vilja att ni övertygar mig att SD inte är rätt väg. Men jag lyssnar inte på folk som kallar mig för rasist och idiot.
Om den här tråden speglar SD-anhängares genomsnittliga mentala status, blir jag mörkrädd