Till alla som hävdar att SD är rasister
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-08-11 19:32
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-08-11 19:32
Är 13% av oss som röstade i valet rasister? Skulle inte tro det. Vi är trötta på invandringspolitiken som har drivits i Sverige.
hahahahahahahahahahahaha, åh, vad jag skrattar
Jag röstar på SD och anser mig inte vara rasist. Inte idiot heller. Det enda jag upplever är att ni som inte röstar på SD inte går att diskutera med pga era förutfattade meningar och ilska. Jag skulle jättegärna vilja att ni övertygar mig att SD inte är rätt väg. Men jag lyssnar inte på folk som kallar mig för rasist och idiot.
Du kan anse att du inte är rasist eller idiot. Men vi andra vet det du tydligen inte vet...
Slöseri med energi. Har det gått så långt med både hjärta och hjärna att man röstar SD så finns ingen återvändo.
Snälla fårskalle, du är den verkliga idioten som tror att den nuvarande politiken är hållbar. Du kommer inom snar framtid få bevittna SD's väg till makten.
hahahahahahahahahahahaha, åh, vad jag skrattar
Jag röstar på SD och anser mig inte vara rasist. Inte idiot heller. Det enda jag upplever är att ni som inte röstar på SD inte går att diskutera med pga era förutfattade meningar och ilska. Jag skulle jättegärna vilja att ni övertygar mig att SD inte är rätt väg. Men jag lyssnar inte på folk som kallar mig för rasist och idiot.
Suck. Det är precis detta jag pratar om. Berätta för mig varför det är bättre att rösta på de röda, blå, gröna eller kanske blankt! Men ingen är intresserad av det. Det enda ni är intresserade av är att kalla mig för idiot.