Elenic och Carabellis, vad ledsen jag blir för er skull! Vi kom som sagt in vid midnatt och måste haft extremt tur!? Värkarna var som sagt väldigt täta med ca 2 min mellanrum när vi Kom in och både jag och sambon konstaterade för en stund sen att vi snudd på aldrig var ensamma mer än Max tio min vid två, tre tillfällen. Fick hjälp med bad, massa olika ställningar, lustgas, eda och sen lite bäckenbottenbedövning. Hade samma bm, usk samt en praktiserande läkare, alla var verkligen fantastiska och jag är så nöjd över den här förlossningen jämfört med dotterns som var minst sagt annorlunda med tre personalbyten, jag var osäker etc.etc. Inte ett stygn trots storleken :)
Imorse behövdes dock vårt rum innan vi flyttades till patienthotellet och då flyttades vi till ett mindre tillfälligt rum. Därefter blev vi omkramade av usk och bm innan dom gick av sitt skift, underbara tjejer!!
SEN blev upplevelsen Dock inte alls bra, ny personal, kom in i rummet utan att knacka för att hämta saker(?), vi kände oss minst sagt bortglömda och fick noll information eller hjälp.. Fick höra att hela Sthlm hade fullt och att patienter från KS var på väg till ds. Känner mig tacksam för att vi kom in igårkväll och inte under dagen, viken skillnad på allt!
Nu njuter vi på patienthotellet och sambon åkte precis iväg för att hämta storasyster på skolan, som jag längtar efter att få presentera dom för varandra.