Mysigt att läsa om allas inköp, tips och planering av inköp. Vi känner att vi har det mesta på plats. Vi köpte adapter till babyskyddet idag, på Blocket som mycket annat. Bland annat har vi köpt en Kronan City, en bedside crib och en Stokke newborn-stol. Skötbord, babynest, åkpåsar och en hel del kläder har vi kvar från vårt första barn, men säsongen är lite fel då hon föddes i högsommarvärme, så jag har shoppat en del nytt, lite begagnat och reafynd. Älskar verkligen barnkläder så det har varit ett rent nöje, haha. Kvar är att vi ska köpa täcke och kudde, en skötbädd och ett spjälskydd till sängen.
Mitt bästa köp till första barnet var nog babynestet, och sen hade vi mycket användning för babygymet som vi ärvde och som jag först tyckte var konstigt... Se så rätt det kan bli ändå.
Jag är i vilket fall glad att vi ordnat så mycket redan för nu är foglossningen ett helvete. Blev sjukskriven 50% idag men läkaren tror att jag behöver 100% snart, helst ville han ge mig det redan nu, men jag vill dock avsluta och lämna över på jobbet först, så vi prövar 50% någon vecka.
Ha en fin helg alla!