Marsbebis 2016
Varför rekommenderar man att gravida ska vaccinera sig egentligen? Vet ju att jag hört det, men har väl inte lyssnat på varför
I Jönköpings län öppnar man för vaccinering 3 nov såg jag.
Varför rekommenderar man att gravida ska vaccinera sig egentligen? Vet ju att jag hört det, men har väl inte lyssnat på varför
I Jönköpings län öppnar man för vaccinering 3 nov såg jag.
Tänkte fråga: hur känns era sammandragningar? Det är så länge sen jag var gravid att jag glömt får lite som magknip (inte direkt ont, bara obehagligt/stramt/stelt) i nedre delen av magen när jag jobbar i stallet, det låter som sammandragningar, va? Det går över ganska fort iaf.
Definitivt halloween-vibbar på den bilden, aztec!
Grattis till bra resultat!!!
Man kan få lunginflammation som komplikation till influensan. Sedan känner jag för egen del att jag inte vill bli så sliten av influensa eftersom jag ska jobba till fb och helst orka krysta ut ett litet barn.
Hihi, gick in i v 17 igår och kände bäbisen på kvällen! Den här gången var det ingen tvekan, hade båda händerna på magen och kände både inuti och utanpå! så härligt!
Igår kände jag att det liksom "strålade" i livmodern under dagen, ngn som vet vad det kan ha varit? Det var inte vanlig växtvärk, man blir lite orolig.
När är det lagom att köpa/beställa vagn? Någon som gjort det än? Börjar bli sugen på att börja inhandla lite till bebisen... :)
Carabellis: hittade du ingen snygg body eller var det nån kompis som vägrade sälja till dig?
Jag vågar inte riktigt tro på att jag ska få en bebis tror jag. alla mina kompisar har söner och jag vill ha nåt riktigt rosa, så jag ska köpa nytt, hehe
Åh så mysigt!! Har gått 17 hela veckor idag, och det har känts som att jag känt bebisen i veckan! Urmysigt, eller hur! Mina små killar är och lyssnar, pussar och klappar på magen titt som tätt och säger att bebben pratar med dem och fiser där inne, hihi...
Är så lustigt, det har ju pratats en del om bebisrörelser, stora magar som är svåra att dölja och foglossning här på forumet, och jag har inte känt igen mig riktigt. Och så boom, i den gångna veckan kom allt det där som ett brev på posten även för mig! De du nämner är ju fina, stadiga vagnar som passar på landet! :) Vi bor ju också på landet och vill ha rejäla lufthjul men låsbara, svängbara framhjul. Då går den över stock och sten ändå! Visst är det kul att fundera på vagnar, men är en liten djungel! :)
Apropå vagnar: är det någon som har koll på de vagnarna som säljs på tex Tradera? De heter saker som Largo, Avaro, Future och nåt mer jag inte känner igen. De ser ju helt ok ut, men jag vill inte köpa nåt jag inte provkört!