Ohhh, mitt favoritområde: Ullared!
Nu är jag ju inte helt uppdaterad på babysidan, men har handlat mkt där ända sedan dottern var nyfödd. Då var det kläderna med en giraff på etiketten som var bäst i kvalitet ( passform o hållbarhet). Känn o kläm på dem, så ser du nog vad du tycker! Det finns mycket fint o prisvärt inom tillbehören. Babygym, leksaker (brios är billiga), inredning & mkt sängkläder som är riktigt fina. Täcken, madrasser, spjälskydd, tvättlappar, badbalja, nappar o flaskor. Det mesta är billigare än på andra ställen, vissa saker mer o andra mindre. Kolla priser på andra ställen innan om du vill ha nåt att jämföra med. Förr fanns en gekås-tråd här på fl som var skitbra, den kanske är aktiv fortfarande.
Jag ska dit om två veckor, ska bli kul att kolla vad de har även om jag inte kommer köpa så mkt. Åker m kompisar o har begränsat m utrymme i bilen
För större barn är framförallt leksaker och ytterkläder mycket billigare än på andra butiker. Det varierar mkt i utbudet på kläderna, men upp till stl 128 har jag hittat mycket. Nu drar hon 134 o då blev det inte längre lika mycket att välja på.